روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

توان سیا

از وقتی رفت قسمت اداری کار و مسئولیتش خیلی زیاد شده سالای قبل خیلی راحت بود هفته ایی سه چهار روز بیشتر نمیرفت سرکار اونم صبح تا ظهر ولی دو ساله که شش روز هفته میره گاهی هم تا آخر شب توی ادارست (خوووو حوصله من سر میره تک و تنها باید سماق میک بزنم تا آقا سیا تشریفشونو بیارن ، اونم چی خسته و کوفته...)

باز امروزم از اون روزاست که قراره خیلی دیر از سرکار بیاد ، حوصلم سر رفته نمیدونم باید چیکار کنم تنبلی هم اجازه هیچگونه حرکتی رو بهم نمیده کلی کار دارم (کار خونه، پختن شام، برم خونه مامان اینا با اونا برم بدرقه عموم اینا آخه امشب میخوان برن مکه ولی اصلا حس و حالش نیست حتی پاشم برم تلفن رو بیارم حداقل یه زنگ بزنم) آخرشم والا...

از شنبه همش داریم دوندگی میکنیم صبح که از خونه میریم بیرون ساعت 12 شب خونمونیم اصلا استراحت درست و حسابی نداشتیم باز وضع من بهتره بیچاره سیا از جمعه درگیره، تازه وقتی میریم بیرون اون باید رانندگی کنه (که اعصاب فولادی میخواد رانندگی کردن تو خیابونای تهرون) باز من امروز خونم ولی سیا چی معلوم نیست تا ساعت چند شب باید سرکار باشه چند دقیقه پیش که بهش زنگ زدم گفت هنوز وقت نکرده ناهار بخوره (مادرت برات بمیره مادر) بعضی وقتا دلم براش میسوزه همش بهش میگم تو چه جوری روپایی اگه من بودم سریع از پا درمیومدم...

پ.ن: ماشاا... یادم رفت بگم خدا قوت ایشاا... که همیشه رو پا باشی و موفق آقا سیا



نظرات 8 + ارسال نظر
Nima سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.Apathetic.blogsky.com

ishala

ممنون از لطفتون

لیلین چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ق.ظ http://lilien.blogsky.com

رسیدی یه ساعت بخواب بعد پاشو این کارارو بکن. مراقب خودت باش.

چشم

مهتاب پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ق.ظ http://motherly.blogsky.com

با اینکه قبول دارم آقایون معمولا خیلی زحمت می کشن و بدو بدو شون زیاده ولی حداقل وقتی می آن خونه یه کسی هست که نازشون رو بکشه و یه لیوان چای دستشون بده و هی بگن امروز خیلی خسته شده و خانمه بگه آخی بمیرم... ولی باور کن اگه این شرایط عکس بشه عمرا اگه کمی هوای آدم رو داشته باشن..... (بد جنس شدم ها!!)

نه عزیزم واقعیتو میگی منم مطمئنم اگه برعکس بود حتی دریغ از یه دلسوزی کوچلو !
همیشه تو اداره به همکارا میگم ما خانما باید زود از سرکار بریم خونه اگه دیر بریم خونه کلی بدوبیراه میشنویم ولی شما آقایون هر چی دیرتر برید خونه عزیزترین

مامانی عاشق شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.zendegi-baeshgh.blogfa.com

زندگی سخته دختر جونم ...واسه زندگی راحت باید این مشکلات و نبودنها ی کنار هم رو هم تحمل کنیم.
منم شوشو رو معمولا تا نیمه های شب ندارم.

تنهایی خیلی سخته ولی خدارو شکر شما گل پسر رو داری ...
من زیاد تنها نمیونم بعضی وقتا استثنا دیر میاد، معمولا با هم میرسیم خونه

تنهایی شلوغ یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ http://tanhaeieshulujh.blogsky.com

سلام دوست خوبم .بابت همه ی خسته گیهاتون یه خدا قوت از ته دل می گم امیدوارم هر دوتاتون همیسه کنار هم پر از انرژی و خوشبختی زندگی کنید. امان از این در گیری ها و دوندگی ها به هر حال جز لاینفک زندگی های امروزین باید باهشون ساخت اما امیدوار و سر حال .من آپم ومنتظر حضور دلگرم کنندتونم.ممنون

سلام ممنون مرسی همچنین ...
آره زندگی خیلی سخت شده هر چی میدویی بهش نمیرسی

پرستو سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ http://www.parastohadi.blogsky.com

مرده دیگه قویه نگرانش نباش. امیدوارم همیشه کنار هم خوشبخت و سالم باشید

آره واقعا مردا بنیشون خیلی قوی تر از خانمهاست من که اصلا نمیتونم مثل اون باشم، مرسی عزیزم همچنین

یک ماما با چکمه های سفید چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ http://newmidwife.blogsky.com/

درود برتو زن مهربون که قدر همسر عزیزتو میدونی

سلام عزیزم مرسی

سارا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

شما قصد ندارید بنویسید؟!!!!!!!!
بدو بنویس دیگه

چشم خانوم شما امر بفرمائید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد