روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

عشق

 


                       


                       


زندگی جیره مختصری است...

زندگی جیره مختصری است

مثل یک فنجان چای

و کنارش عشق است

مثل یک حبه ی قند

زندگی را با عشق نوش جان باید کرد.... 

         

وقتی به خاطره ای در ذهن دیگری ....

وقتی به خاطره ای در ذهن دیگری تبدیل می شوی. وقتی دیگری به خاطره ای در ذهن تو تبدیل شده است، آیا به مرزهای عشق نزدیک نشده ایم؟ آیا عشق، ناتوانی ما در فراموش کردن خاطره ای دور نیست؟ 

نمیدونم از کیه! ولی به نظرم قشنگ اومد گفتم تو خاطراتم داشته باشم بد نیست...



                            

                                 

اولین وبلاگ عمرم

الان ده دقیقه به یک نصف شبه بالاخره تونستم منم یه وبلاگ برا خودم درست کنم البته با کمک سیا جون، دستش درد نکنه...! خیلی خوشحالم که برا خودم وبلاگ دار شدم البته الان هدف خاصی ندارم فقط چند تا از وبلاگای مامانای خوش ذوق رو دیدم که برا نی نییاشون درست کرده بودن منم هوس کردم....