روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

سفر بی سفر

سر لج و لجبازی الان با هم قهریم سر یه مسئله خیلی کوچیک باهم یه کوچلو بحث کردیم (البته من به شوخی داشتم بحث میکردم کاملا ریلکس (در حالت دراز کش) و نیش تا بنا گوش باز! فکر نمیکردم به اینجا برسه!) در آخر منجر به دل شکستن من و جدا کردن محل خواب از طرف آقا سیا شد!! (اینا مربوط به همون چهارشنبه شب میشن، بعد از گذاشتن پست قبلی، چقدر خوشحال بودم وقتی اون پست رو میذاشتم!)

شوخی شوخی همه چی جدی شد ! خونه مامانم اینا یه بحثی بوجود اومد که من داشتم از حقوق خانمها دفاع میکردم که چه ایراد داره آقایون اموالشونو بنام خانماشون کنن (پسر عموم بخاطره نرفتن به سربازی و نداشتن کارت پایان خدمت ، چیزی نمیتونه به نامش کنه در نتیجه به نام خانمش کرده، مامان اینا داشتن کلی غصه میخورن که کار اشتباهی میکنه بنام زنش میزنه ولی من داشتم دفاع میکردم سیا به شوخی گفت بخاطر خودت میگی منم خندیدم گفتم تو که معافی داری در ضمن چیزی نداری که! (بخدا به شوخی گفتم که باعث ناراحتی و عقده تو دل آقا سیا شد تو جر و بحث میگفت تو گفتی تو هیچی نداری یعنی خودت همه چی داری!؟! -جدل خالق چه ذکاوتی داره این شوشویی ما!- ...)

بعد از نزدیک به یکسال یه خونه مورد پسند مامان خانم واقع شده بود همون شب عنوان شد که فرداش بریم قولنامه کنیم منو مامانو سیا، آخه از آقای پدر و آقایون برادرا جز اورد دادن هیچ بخار دیگه ایی بلند نمیشه! تو بحث سیا گفت نمیاد و چک هم برا قولنامه نمیده.

فرداش یعنی پنجشنبه سیا رفت سرکار منم که تعطیل بودم با بی میلی و بعض وسایل سفرو جمع و جور کردم با مامان هم قرار گذاشتم بعد از ظهر بریم بنگاه برا نوشتن قولنامه... وتی سیا از سرکار اومد بدون هیچ حرفی گرفت خوابید منم تو اتاق بودم تازه از حموم اومده بودم یه کوچلو دراز کشیدمو بعد پاشدم آماده شدم با اینکه خیلی سختم بود رفتم بالا سر سیا بهش گفتم میخوایم بریم بنگاه میای؟ گفت نه! رفتم دسته چکشو اوردم گفتم سه برگ امضاء کن ببرم برا قولنامه، گفت نمیدمو یه سری هم به بابا و برادرم توهین کرد منو میگی اصلا طاقت نیوردم (چون من به هیچ عنوان به خانوادش توهین نمیکنمو بهشون احترام میذارم توقع ندارم اونم توهین کنه ) سریع پاشدم اومدم تو اتاق و خودمو با اتو کردن مانتوم مشغول کردم ولی گوله گوله بی صدا اشکام میریخت... سریع آماده شدم از خونه بزنم بیرون فقط جلوی در باهاش اتمام حجت کردمو بهش گفتم سیاهی زمستون به زغال میمونه بالاخره ما یه جوری قولنامه میکنیم. رفتم دنبال مامان و رفتیم بنگاه... وقتی رسیدم نیم ساعت از اذان گذشته بود روزمونو با مامان توی اتوبوس باز کرده بودیم فقط اومدم خونه یه لیوان آب خوردمو خودمو پرت کردم روی تخت خیلی ناراحت و عصبی بودم نفهمیدم کی خوابم برد نیم ساعت قبل از اذان صبح هم پاشدم یه ذره برنج خالی خوردم ولی سیا رو بیدار نکردم ... سیا ساعت 11:30 از خواب بیدار شده هراسون اومد منم بیدار کرد پاشو خواب موندیم مگه نمیخوایم بریم (رو که رو نیست بعد از این همه حرص دادن آقا انتظار داره طبق برنامش رفتار کنم) گفتم من نمیام خودت برو ...

یه کم منتمو کشید ولی دید فایده نداره 

ادامه دارد....

نظرات 9 + ارسال نظر
سارا شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ http://taakneshan.blogsky.com/

شما اینقدر دیر به دیر مینویسین که من ادرس جدیدم رو یادم رفت بهت بدم

مرسی عزیزم لطف کردی
راستی دکتری چی شد؟ قبول شدی؟

ابوعدنان شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ http://abooadnan.blogsky.com

امیدوارم هرچه زودتر آشتی کنید عیده

خداحافظ ای ماه راز ونیاز
خداحافظ ای هر دمت دل نواز
خداحافظ ای از تو دل منجلی
خداحافظ ای گریه های علی
الهی گناهان ما را سراسر ببخش
به احمد به زهرا به حیدر ببخش
عید فطر برشما وخانواده محترم مبارک باد

مرسی

roman شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ http://morteza67.blogsky.com

نباید با شوهرت این طوری جلوی بقیه حرف بزنی و اونو کوچیک کنی خیلی وقتها ما یه حرفای رو میزنیم بعد میگیم منظوری نداشتم در صورتی که همون حرف برا طرف از صد تا فحش بد تره

بخدا منظور نداشتم آخه همیشه لحن من شوخیه و با خنده صحبت میکنم
آره باید شوخی هامو کمتر کنم زیادی با سیا احساس راحتی میکردم!!

[ بدون نام ] یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ

ای وای
حتما دلش رو شکوندی و اونم باهات قهر شده

ایشالله که زود دوباره اشتی بشید و مثل همیشه خوب و خوش
بشید،راستش خیلی ناراحت شدم که گریه کردید،
از گریه کردن هیچ دختری خوشم نمیااااااااااااااااااااااااااااااااد

ایشالله پست بعدی که بنویسد ،بگید که آشتی کردید.
حالا هم بخندید
با توام بخند،خندیدی؟؟؟؟

ممنون مرسی

ساقی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام
ای بابا چه بد

سلام
آره خیلی بد شد

پری سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

فرصت برای سفر دو نفره زیاده
تازه این چند روز خیلی شلوغ پلوغ بوده عزیزم

آره ولی بالاخره رفتیم اونم اصفهان!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

من همیشه تزم اینست که اول حرف را بیارم تا گلو دو باره قورت بدم اگه صلاح بود بگم هر وقت رو احساس حرف زده ام مثل شما دعوامون شده
تو که شوهرت را می شناسی چرا شوخی ایی می کنی که باعث دعوا بشه

از این اخلاقا نداشت چون میخواست چک نده الکی شوخی منو جدی کرد

ساقی شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ق.ظ

سللللللللللللللاااااااااااااااااااااام
دوست کم پیدا
کوجایی دخی؟

سلام
اومدم مسافرت بودم

ستوده شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ http://sootoodeh.blogsky.com

سلام سوسن جون .
یعنی هنوز قهری مگر میشه کسی اینهمه مدت قهر بمونه .

وای که دل من طاقت نمیاره همون شب آشتی میکنم .
بدبختانه همیشه این منم قهر میکنم خودم هم آشتی میکنم
نگران نباش این چیزها نمک زندگیه

سلام ستوده جونم
نه دیگه قهر نیستیم
کار خوبی میکنی که پیش قدم میشی این از بزرگواریه آدمه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد