روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

میریم سفر

آخجون دوباره داریم میریم سفر!!!!!!

امروز بالاخره تصمیمونو گرفتیم قرار شد 5 روز مرخصی بگیریم وصل کنیم به تعطیلات عید فطر ، چند روزی بریم سفر از اون سفرایی که همیشه آرزوشو داشتم بریم شهرای مختلف رو بگردیمو شب تو دامان طبیعت چادر بزنیمو بخوابیم (تا حالا تجربه نداشتم شاید خیلی سخت باشه ولی دلو زدیم به دریا میخوایم امتحان کنیم) قراره  بریم رشت و بندر انزلی و آستارا و اردبیل و سرعین بعد از اونجا بریم ارومیه دست بوس پدر و مادر شوشو در ضمن دوم و سوم شهریور هم عروسی دعوتیم فکر کنم کلی خوش میگذره (این اولین بار میخوام برم عروسی ترکا اصلا نمیدونم عروسیشون چجوریه؟ چی باید پوشید؟ خدارو شکر شوشویی اصلا تو باغ نیست نمیدونه چجوری عروسیشان برگذار میشه!!!! (یعنی میشه باور کرد؟!) )

هنور هیچ کاری نکردم کلی کار دارم  ولی از خوشحالی نمیدونم از کجا شروع کنم فقط کلی خوراکی برداشتم.........

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام سوسن خااااااااااااااااااااااااااانم
ایشالله به سلامتی
به شما و اقا سیا خیلی خیلی خوش بگذره ایشالله
لطفا گدا بازی در نیار و چند تا عکس از دامان طبیعت بزار
در پناه حضرت حق

ساقی پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

به به ایول
به سلامتی
مطمئنا کلی خوج میگذره
سختی هاشم شیرینه
ایوووووووووووووووول علوووووووووووسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد