روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

نظارت دوره ای نامحسوس

بالاخره امروز نظارت دوره ای تموم شد خدارو شکر از بخش ما راضی بودن نتونستن آتو بگیرن ولی ادارات دیگرو ترکونده بودن ، چند هفته است مارو اسیر کردن آخر سر هم هیچ کاری با ما نداشتن اصلا ما حضرات رو زیارت نکردیم !

آقایون بازرس قبل از اعلام نظارت بطوره نامحسوس از عملکرد ادارات فیلمبرداری کرده بودن و دو روز پشت درهای بسته مدیران ادارات را دارن با این فیلمها زیر و رو میکنن...

خدارو شکر انگار با رئیس ما کار نداشتن چون امروز خوش اخلاق بود و این جلسات فعلا تبعاتی برای ما در بر نداشته، آخه رئیس ما ضربه گیر خوبی نیست اگه از سمت بالا دستش مورد فشار قرار بگیره به دقیقه نمیکشه که زیر دستاشو تارومار میکنه.

خدارو شکر نظارت دوره ای امسال هم تموم شد تا سال آینده! ولی چه مخی دارن این بازرسان گرام  و رئیس بزرگ بزرگ که بصورت نامحسوس اومدن تو اداره و از ارباب رجوع سئوال کردن عملکرد مارو!

پ.ن: دستور پخت خورشت کاری رو برا ستوده جون در ادامه مطلب گذاشتم امیدوارم کسایی که هوس کردن درست کنن بخورن خیلی خوشمزه است برای کسایی که به غذاهای هندی (تند) علاقه دارن عکسش در پست قبلی هست شبیه فسنجونه.


طرز پخت خورشت کاری


مواد لازم:

500 گرم فیله مرغ

3 عدد سیر خرد شده یا 1 قاشق غذاخوری پودر سیر

1 قاشق چایخوری زیره پودر شده

3 قاشق سوپ خوری پودر کاری

1 قاشق چای خوری فلفل قرمز و سیاه

2 قاشق رب گوجه فرنگی

1 لیوان ماست

1 لیوان آب

1 لیوان عصاره تمبر هندی

1 عدد پیاز نگینی شده

پیاز را سرخ کرده و با فیله مرغ خورد شده (اندازه گوشت قرمه سبزی) تف می دهیم تمام ادویه ها را به آن اضافه نموده و کاملا مخلوط کرده سپس رب را اضافه کرده و تفت می دهیم و در انتها مایعاتمان را که شامل ماست، آب و عصاره تمبر هندی است اضافه می کنیم خوب مخلوط می کنیم و روی شعله متوسط می گذاریم تا کاملا مثل خورشت فسنجان دارای غلظت شود و جا بیفتد و همراه با برنج میل بفرمائید.

  نوش جان

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام ابجی
خدا رو شکر که بخیر گذشته و اتو نداده اداره تون
اخه من که اشپزی بلد نیستم
اون غذا رو من خیلی دوست دارم
حیف که بلد نیستم بپزم
موفق باشی
داش سیا سیام.سلام برسونی

سلام
دستور پخت گذاشتم یاد بگیری به دردت میخوره بعدا برا خانمت کلی میتونی قوپی بیای که آشپزی بلدی! امتحان کن ضرر نمیکنی

آرزو سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.arezui.blogfa.com

به به قالب نو مبارک.
کجا کار میکنی که اینقد سختگیری میکنن

مرسی عزیزم
یه نهاد دولتی!

انا/زیرچترخاطرات من/ چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ http://khaterateana.persianblog.ir/

به به مرسییی از دیتور پخت

خواهش میکنم آناجون یه دفع امتحان کن غذای راحتیه برای مهمونها هم مناسبه

لیلیَن چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ق.ظ http://lilien.blogsky.com

خدارو شکر به خیر گذشت. مراقب خودت باش.

مرسی عزیزم

الیا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.e-pixie.blogsky.com

سلام قالب نو مبارک خیلی نازه
خب خدارو شکر که این نظارتا هم تموم شد

مریم توپولی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.man-va-to-ma.blogsky.com

اخه من اگر اینو واسه قوم شوهر درست کنم که همه میمیرن اینا تو غذاهاشون تنها ادویه ای که میزنن زردچوبه است تازه اونم یه سر ناخن اینا تندی نمی دونن با چه ت ای نوشته میشه چه برسه به اینکه غذای تند هم بخورن
اوایل که عروس شده بودم هیچ کس به غذام لب نمی زد به جز شوهری چون همه از فلفل فراری بودن البته به جز شوهری اونم یا از عشق زیاد بوده یا از خریت

برا فامیلای خودت که میتونی درست کنی عزیزم
آقایون بخوان نخوان باید بعد ازدواج ذائقشونو با ذائقه همسری تدبیق بدن آخه خانم آشپزه

ستوده سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

مرسی عزیزم الان دیدمش .
اما چیکار کنم هر چی درست میکنم فقط خودم باید بخورمش بچه هام که انگاری روزه هستن منم اصلا دوست نمدارم غذا درست کنم

خواهش میکنم خانومی قابل شمارو نداره
بچه ها بیشتر تمایل به فست فوت و ماکارونی دارن سعی کن تو این مایه ها براشون غذا درست کنی مثلا اگه خودت بتونی کباب ترکی درست کنی هم خیلی مقوی و هم بهداشتی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد