روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

هیچ وقت سر به سر یک زن نذار

روزی روزگاری یک زن آمریکایی قصد میکنه یک سفر دو هفته ای به ایتالیا داشته باشه…

شوهرش اون رو به فرودگاه می رسونه و واسش آرزوی می کنه که سفر خوبی داشته باشه…

زن جواب میده ممنون عزیزم ، حالا سوغاتی چی دوست داری واست بیارم؟

مرد می خنده و میگه : “یه دختر ایتالیایی”

زن هیچی نمیگه و سوار هواپیما میشه و میره …

دو هفته بعد وقتی که زن از مسافرت برمی گرده ،

مرد توی فرودگاه میره استقبالش و بهش میگه : خب عزیزم مسافرت خوش گذشت؟

زن : ممنون ، عالی بود!

مرد می پرسه : خب سوغاتی من چی شد؟

زن : کدوم سوغاتی؟

مرد : همونی که ازت خواسته بودم… دختر ایتالیایی!!

زن جواب میده: آهان! اون رو میگی؟ راستش من هر کاری که از دستم بر می آمد انجام دادم!

حالا باید ۹ ماه صبر کنم تا ببینم پسر میشه یا دختر؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

دستش درد نکنه خوب کاری کرده.هرچند این مورد در مورد زنهای ایرانی صدق نمیکنه چون پخ پخ!!!

سحر جون دقت کردی شوخی اکثر مردا همینه! (زن دومو ،سومو،چهارمو ...) باید یه فکری به حالشون کرد!

سحر پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ

آره .ما هم مثل خودشون شوخی کنیم.هرچی عوض داره گله نداره.دوستی داشتم که دوست پسرش دوست ( وای چقدر دوست دوست شد ) نداشت کفش پاشنه بلند بپوشه یا آرایش آنچنانی کنه ولی هر وقت چنین دختری رو میدید میگفت: وای ! عجب قدی داره !! چه خوش هیکله چه زیباست.طفلی دوستم چه حرصی میخورد.
این شده حکایت ما زنای ایرانی مخصوصا ماها که به خاطر شاغل بودن مجبوریم یه چیزایی رو در ظاهرمون رعایت کنیم
چقدر حرف زدماااا

عجب پدر سوخته ای بوده دوست پسرش!
آره والا ، لجم درمیاد وقتی از این شوخیا میکنن، ولی هیچ وقت جلو مردا به رو خودم نمیارم همیشه میگم هر کی عرضه داره بره بگیره ه ه ه، دور از جونه این جمع خیلیااااااااااا تو یکیشونم موندن! بعد مردا خودشون بحثو عوض میکنن.......

آرزو پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.arezui.blogfa.com

خیلی حال کردم .. ای ول .

sogoli شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.sogolnasiri.blogfa.com

marde iranio bayad halesho gereft...ah ah ah
vali khodemunima zane che hali gerefte

اینجور زنا بدرد مردای ایرانی میخورن!

مریم توپولی جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ http://man-va-to-va-ma.blogsky.com

عزیزم حالا بزار اینی که زاییدن بزرگ کنن
عرضه که ندارن واسه همین فقط حرفشو میزنن من و شوهری اخر این حرفا به کشتی ختم میشه و گریه من که میکم توروخدا بزار یه بار بزنمت دردت بیاد بعد شوهری میخنده میگه اینه فرق زن با مرد!!!
ولی من نمیفهمم فرقمون چیه خب

واقعاً
خوب کاری میکنی ما هم فقط شوخیشو میکنیم
تو جمع مردا که از این شوخیها میکنن منم کم نمیارم هیچ وقت نمگیم ناراحت میشم یه جوری برخورد میکنم که خودشون کوتاه میادن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد