روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

وبلاگ

طبق یکسری پیشامدها تصمیم به عوض کردن اسم وبلاگم گرفتم ولی هر چی فکر میکنم به یه اسم خوب،تک، معنی دار، معرفی کننده مطالبم به ذهنم نمیرسه.

این چند وقت که شروع به نوشتن کردم به این نتیجه رسیدم که واقعا تلقین خیلی روی افکار و رفتار آدم اثرگذاره دیگه نمیخوام زن بارکش باشم میخوام یه زن موفق باشم یه زن روشنفکر باشم، یه زن سنتی نباشم.

دوست دارم تو این وبلاگ علاوه بر روزنوشته هام به تفاوت زن و مرد بصورت طنز بپردازم. البته زن و مرد هر دو آفریده خداوند هستند و به هر دو انسان میگن به نظر من هیچکدوم بر دیگری ارجحیت نداره، هر کس بر اثر رفتار خودشه که میتونه جایگاه خودشو مشخص کنه.

اگه اینجا مطلبی میذارم قصد توهین نه به خانمها و نه آقایون دارم. این مطالب رو فقط برای این میذارم که شاید بتونم لبخندی هر چند کوچک به لب عزیزانی بذارم که قابل میدونن به وبلاگ بنده سر میزن و یه تلنگر کوچکی به کسانی که فکر میکنن بعضی از این مطالب در مورد اونا صدق میکنه......

اسم وبلاگمو عوض کنم؟ چی بذارم؟  


نظرات 3 + ارسال نظر
به یاد استاد شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ http://hazratostad.blogfa.com

سلام گرجه مسافرت هستم ووبلاگ خودم خیلی وقته بروز نشده ولی مطالب شما رو میخونم.

مریم توپولی شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ http://man-va-to-va-ma.blogsky.com

سلام عزیزم یه پیشنهاد دارم واسه اسم وبلاگت
زن یعنی یک احساس زن یعنی من
نمیدونم شاید دوست نداشته باشی ولی دوستش دارم
به نظر تو پر از احساسات ناب و شیرین هستی که دست یافتن به اون احساس در وجود تو لیاقت میخواد

ولی خودمونیم چه بزرگونه حرف زدمااااااااا

پیشنهاد خوبیه روش فکر میکنم
آره والا خیلی بزرگونه گقتی در مورد کی بود؟کی؟منو میگی؟؟

سیما شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ http://omideziba.blogsky.com

با عوض کردن اسم وبلاگت کاملا موافقم.
می تونه اسمی خارج از تفاوت های جنسیتی باشه .باید روش فکر کرد.مثلا "دنیای زیبای هر روز من"بی مزه بود نه.منظورم تو این مایه هاست
آره اینطوری بهتره

سلام عزیزم
ممنون اسم جالبی پیشنهاد کردی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد