روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

حالم بده حالم بده

از دیشب که شروع کردم به نوشتن حرفایی که نزدیک 30 ساله تو دلمه یه حالی شدم مونقلب شدم نمیدونم چم شده؟ حاله خیلی بدیه،اعصابم ریخته بهم عصبانی هستم،سیا میگفت از در اومد تو فهمیدم حالت بده هر چی پرسید نتونستم درست جوابشو بدم آخه خودم هم نمیدونم چه مرگم شده الان باید باید آماده شم برم سرکار ولی حس و حالش نیست نشستم دارم مینویسم. 

فکرای درهم برهم ولم نمیکنه خوابای بدی دیدم بی چاره همسری دیشب قبل از خواب کلی باهام صحبت کرد از هر دری تا حالم بهتره بشه ولی بی فایده بود. 

دیشب با شوشو تجدید خاطرات کردیم از دوران آشنایمون،از چه جوری شده ازدواج کردیم، از مشکلاتمون و ...

باید یه جا این خاطراتو ثبت کنم با اینکه خیلی ازشون نگذشته به سختی یادشون می اوردیم حتما اینجا می نویسمشون.

پاشم برم خیلی دیر شد الان یه بامبولی هم سرکار برام درست میشه.


             

نظرات 3 + ارسال نظر
محمود سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ق.ظ

سلام نمیدونم دلتنگ چی هستی اگه فکر میکنی دنیا به کامت نیست بدون کسا ن دیگری هم از تو بدترند مثلا من هم زن دارم ولی بقدری مرا اذیت میکند که دل زندگی کردن با اون را ندارم ولی به خاطر بچه هام دارم تحملش می کنم اگه دوست داشتی به ایمیلم نامه بده تا با هم بیشتر درد و دل بکنیم مرسی

مریم توپولی سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ http://man-va-to-ma.blogsky.com

سلام سوسن جونم نبینم اینطوری غصه داری غصه هات مال من خوشیهات واسه خودت دوست ندارم غمت رو ببینم گلم دیگه غصه نخور من مردم خب بیا با خودم دردو دل کن آرزوهاتو توی یه کامنت واسه خودم بنویس قول میدم فقط خودم بخونم هیچ پیش داوری هم نمیکنم فقط این طوری سبک میشی
منم خیلی اوقات اینطوری میشم ولی میرم تو بغل شوهری سرم رو میزارم رو سینش و حسابی گریه میکنم وقتی حالم خوب شد حسابی قلقلکم میده تا بخندم بعد بوسم میکنه من اینطوری حالم خوب میشه امتحان کن شاید خوب شدی
راستی سر گذاشتن رو زانوی مامان ها هم جواب میده گلم باور کن دوست دارم نبینم غصه هاتو بوس از نوع چلوندنی

سلام دوست خوبم
مرسی عزیزم خدمت میرسم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام امیدورام بزودی حالتون خوب بشه. حالا کلاس های که گفتید رو در کجا باید ثبت نام کنیم .بلکه آدم شدیم. /این جمله هم تقدیم به وبلاگتون: فقط یک زن ایرانی میتونه به شوهرش بگه: عزیزیم من 5 دقیقه میرم با زری خانوم همسایمون صحبت کنم . شما هم هر نیم ساعت یک بار غذار رو هم بزن که نسوزه!!!!!

سلام مرسی فعلا ثبت نام میکنیم شهریه رو پیش پیش میگیریم اگه ظرفیت تکمیل شدو استادشو پیدا کردیم آدرسشو اعلام میکنیم.
زن فقط زن ایرانی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد