روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

ما که نفهمیدیم معنی عفاف و حجاب چیه؟

دیشب خیلی دیر خوابیدیم مشغول سروسامون دادن به وبلاگم بودیم صبح یه کم خواب موندم سریع آماده شدم رفتم سرکار از اول صبح تا بعدازظهر بارون اومد چه بارونی کیف کردم خدایا شکرت از این همه نعمت که برا بندگانت فرستادی شکر...

بعد از ظهر مرکز برامون یه کلاس آموزشی گذاشته شده بود با عنوان حجاب و عفاف (چند روز قبل هم یه پرسشنامه داده بودن که جواب بدم) اولش خیلی غرغر کردم گفتم همه چیزو درست کردن فقط عفاف و حجاب ما خانما مونده دوست نداشتم برم ولی گفته بودن هر کی نیاد سرو کارش با حراستت با یکی از همکارا رفتیم مرکز،تقریبا بیشتر خانمهای همه ادارات بودن استاد یه آقای روحانی بود خوب صحبت میکرد یک ساعت و نیم طول کشید همه چیز گفت کلی کلید واژه و کد بهمون داد(تیکه کلامش این بود الان یه کد بهتون میدم فکر کنم تو کاره برنامه نویسی کامپیوتر بود) از هر دری صحبت کرد و خاطره تعریف کرد الا عفاف و حجاب

یه مسئله جالب تو کلاس اتفاق افتاد داشت یه خاطره تعریف میکرد با حالت طنز گفت: میگن مملکت دست آخونداست! یه خانمه از آخر کلاس گفت: دسته آخوندا بود!(خیلی از حرف این همکارمون خوشم اومد) آخونده گفت :واقعا همینه که شما میگید. یکی گفت: تقصیر خود آخونداس! گفت: آره والا بعضی از ما با این کارامون آبروی همه آخوندارو بردیم... خیلی خوشم از واقع بینی آخونده اومد.

خلاصه کلاس با مقدمه چینی در مورد عفاف و حجاب فعلا تموم شد تا هفته بعد(میدونم هفته دیگه هم به این مبحث نمیرسیم انقدر آقا صحبت از این در و اون در میکنه)

بعد از کلاس که اومدم بیرون با این هوای ابری یه دفعه دلم هوای مامانم اینارو کرد زنگ زدم به سیا گفتم میشه برم خونه مامان اینا شمام شب بیای اونجا بمونیم سیا قبول کرد. یه جعبه شیرینی خریدمو و اومدم خونه مامان اینا . اینجا خیلی خوش میگذره مخصوص با برادرزادم آیسان،کلی باهاش حال کردم خیلی خوش میگذره. 

شب نموندیم اومدیم خونه خودمون.

                      

                                    

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ

چرا میگی زن بارکش؟
حیف نیست!
یه کم مطالعه کن،زن مظهر جمال الهی است،اگه مرد بخواهد خدا را در مظهریت خود بنگرد ،شهود او تام نیست ولی اگر بخواهد خدا را در مظهریت زن بنگرد ،شهود او تام است.
به خودت رحم نیست]حیف نیست تو این عصر اطلاعات یه نفر این طوری فکر کنه.
همه ی پیش فرض هاتو بذار کنار با عقلت برو ببین زن یعنی چی!
کار کن تا فردا شرمنده خودت نباشی

خودمو میگم کاری با بقیه خانمها ندارم اونا همه محترمن
چیکار کنم شرمنده نباشم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد