روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

کار در منزل

ساعت 10 از خواب پاشدم چشمامو باز نکرده اومدم سراغ کامپیوتر ، فک کنم معتاد شدم تمام عضلات چشمم درد میکنه.... از دست رفتم منم معتاد وبلاگ شدم! بعد از چک کردن نظرات بعضی از دوستام ، شدم خانم خونه، شروع کردم به انجام کارای خونه (مرتب کردن وسایلا و خونه، مرتب کردن لباسای کمد(چی بووود شتر با بارش مفقودالاثر میشد)، گردگیری، جارو کشیدن، بخارشور کشی کف خونه، شستن ظرفا،تمیز کردن سرویس بهداشتی و ...) روزای تعطیل بیشتر از روزایی که میرم اداره کار میکنم.بی چاره خانمای خانه دار همش باید کار کنن،هر طرف خونه رو تمیز میکنی یه طرف دیگه میمونه تمومی نداره اون وقت به چشم هم نمیاد یکی بهشون نمیگه دستت درد نکنه خسته نباشی!  خلاصه بالاخره کارام تموم شد مامان اومد خونمون یه سری زد رفت، سیا نزدیک ساعت 3 از سرکار اومد سریع ناهارو اوردم با هم خوردیم، یه دفعه یه اس ام اس برام اومد خیلی خوشحال شدم گفتم حقوقمو ریختن به حساب،سیا گفت:ببینم،گفتم: عمرا (هیچ وقت نشونش نمیدم تازه ایندفعه خیلی بیشتر از حد متداولش بود) یهو دیدم مثل یه یوزپلنگ پرید روم مثل بچه ها گلاویز شده بودیم ولی خوب اون مرده زورش زیاده یه فوت به من کنه من اوفتادم هرکاری کردم نتوستم مقاومت کنم موبایلو از دستم کشید و اس ام اسو خوند،کلی خندیدم دستم رو شد. حالا چیکار کنم!!

این سیستم جدید بانکام معضلی شده براخودش، آخه چه معنی داره دقیقه به دقیقه موجودی حسابو اس ام اس میکنن!

                             

          


نظرات 1 + ارسال نظر
مریم توپولی جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ http://man-va-to-ma.blogsky.com

سلام عزیزم ببین چه خوبه به عشق ورود یکی که عاشقشی خونه رو اب و جارو کنی هرچند ادم حس کلفت بودن بهش دست میده
ای اینقده حال میده این کشتی گرفتن هاااا
من بعضی وقتا خودم رو لوس میکنم که بزاره بزنمش وقتی میزنم اینقده حال میده با اینکه میدونم برنده شدنم الکیه ولی خب زورم بهش رسیده
بوس واسه شیرینیه زندگیتون
بوس واسه لپات که نمیدونم داری یا نه
من که دارم زیادم دارم

سلام توپولی جونم
مرسی عزیزم چه نگاه قشنگی به زندگی داری
منم دارم
فدات بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد