روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

به این میگن مرد زندگی

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام
آبجی باز بگو مردا اون طورین این طورین
مرامش رو حال کردی
داداش سیا هم اینطوریه؟؟؟؟
من مطمئنم که داداش سیا خیلی با مرامه

سلام
از دستش در رفته!
خیلی بهتره ...

رضا یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ http://jan47b.blogsky.com

سلام ممنون سوسن خانم واقعا دستت درد نکنه با اینکه یه اتفاقات معمولی و تو زندگی خیلی ها اتفاق می افته اما تو بزبانی و با حسی مینویسی که تا آخر ادم دنبال میکنه و یه چیزی دیگه دیگه من وبلاگ خودمو بی خیال شدم از بس تو این وبلاگ حال میکنم انشالله که کانون گرم خانواده همتون گرم و پر زاحساس باشه زنده و پایدار باشید

سلام ممنون از لطفتون اینجورام که شما میفرمائید نیست دیگه (من بی جنبااااااااا تعارف بدار نیستم، دیگه صبح تا شب میشینم به نوشتنااااااااا !!)
ممنون و همچنین ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد