روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

حرفهای زن و مرد در مواقع مختلف زندگی

سالگرد ازدواج 

۱) زن :عزیزم امید وارم همیشه عاشق بمانیم وشمع زندگیمان نورانی باشد.

2) مرد: عزیزم کی نوبت کیک می شه؟
                                                   *****
روز زن

1)زن : عزیزم مهم نیست هیچ هدیه ای برام نخریدی یک بوس کافیه

2)مرد: خوشحالم تو رو انتخاب کردم اشپزی تو عالیه عزیزم (شام چی داریم؟)
                                                *******
روز مرد

1) زن :وای عزیزم اصلا قابلتو نداره کاش می تونستم هدیه بهتری بگیرم.

2) مرد:حالا اشکال نداره عزیزم سال دیگه جبران می کنی (چه بوی غذایی می یاد)
                                                     *****
40 روز بعد از تولد بچه

1) زن:وای مامانی بازم گرسنه هستی , (عزیزم شیر خشک بچه رو ندیدی)

2)مرد: با دهان پر(نه عزیزم ندیدم , راستی عزیزم شیر خشک چرا اینقدر خوشمزه است)
                                                      ******
40 سال بعد

1)زن :عزیزم شمع زندگیمون داره بی فروغ میشه ما پیر شدیم

2)مرد :یعنی دیگه کیک نخوریم
                                                      ******
2 ثانیه قبل از مرگ

1) زن :عزیزم همیشه دوستت داشتم

2) مرد: گشنمه
                                                       *****
وصیت نامه

1) زن: کاش مجال بیشتری بود تا درمیان عزیزانم می بودم ونثارشان می کردم تمام زندگی ام را!!

2) مرد:شب هفتم قرمه سبزی بدید
                                                      *****
اون دنیا

1)زن : خطاب به فرشته ی مسئول :خواهش می کنم ما را از هم جدانکنید , نه نه عزیزم , خدایا به خاطر من(((وسر انجام موافقت می شه مرد از جهنم بره بهشت )))

2)مرد :خطاب به دربان جهنم: حالا توی بهشت شام چی میدن؟

                                    

                       

نظرات 3 + ارسال نظر
دخترک چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ http://9091.blogsky.com

گل مرداب
چه بی تابی
چه بی حالی
نمی خندی
نگاهت مثل باران است
کمی خیس است و طوفانی
چه معصوم است رخسارت
چه ارام است چشمانت
چه خیس هستی
گل مرداب

مهدی چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ب.ظ http://kit.blogsky.com

سلام ، اومدیم این پستو بخونیم به خیال اینکه قشنگ باشه و انرژی بهمون بده ، قشنگ بود ولی انرژی مون رو گرفت.


شوخی کردم اگه جدی نباشه خوبه!!!

سلام همه طنز هستن

مریم توپولی شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ http://man-va-to-va-ma.blogsky.com

سلام سوسن جون من اومدم خیلی با مزه بود
دلم تنگ شده بود ولی برگشتم با یه دنیا بوسه واسه گونه های قشنگت

سلام مریم جون
خوش اومدی رسیدن به خیر خوش گذشت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد