روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

اینم از عید امسال

ساعت 8:30 از خواب پاشدم عادت کردم حتی روزای تعطیل هم نمیتونم بخوابم دوست داشتم تا ظهر بخوابم ولی نشد. شروع کردم به تمیز کردن خونه گردگیریو جارو کشیدنو شستن ظرفا...

آقا بلافاصله که پاشد شال و کلاه کرد رفت بیرون برا خودش بربری و خامه واینا خرید نشست صحبونش خوردو حتی یه تعارف هم به من نکرد (وقتی یک یا دو بار منت کشی کنه آشتی نکنی دیگه اونم قهر میکنه تا اااااااااا من برم منت کشی کنم) ولی ایندفعه دیگه نمیرم جلو. با اینکه برام خیلی سخته امروز مثلا روز عیده، مثل نه نه مردها کز کردیم گوشه خونه، من پای کامپیوتر اون پای تلوزیون، حوصله ام واقعا سر رفته.

بعداز ظهر مامانم اینا اومدن اینجا،لیموشیرین اورده بودن آخه من به دروغ گفته بودم سیا مریض نمیتونیم بیام خونتون. بابام به سیا گفت مریضی؟ سیا گفت شایعه کردن. آبرومو برد. دوست ندارم مامانم اینا بفهمن قهر هستیم ولی انقدر سرد برخورد کرد که اونام فهمیدن، مامانم هرچی گفت بیان شام بریم خونه ما، آقا قبول نکرد مامانم هم ناراحت گذاشت رفت.

وقتی قهر میکنیم فقط من متضرضر میشم آبروی من میره خانواده من میفهمن من تنها میشم من از خونه مامانم رفتن محروم میشم من گرسنه میمونم اون حسابی به خودش میرسه الان داره برا خودش شام میذاره آشپزخونمو به گند کشیده هر چی هم میگم خرابکاریهاتو جم کن بهم محل نمیذاره آتیش گرفتم نمیدونم باید چیکار کنم.

                           


نظرات 7 + ارسال نظر
به یاد استاد سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ http://hazratostad.blogfa.com

سلام خانم تحصیلکرده یک کلمه ببخشید معجزه ها میکند . خوب خودتون هم نوشتید که اون اومده منت کشی ومن محل نگذاشتم پس الان حق بدهید که نوبت شماست پا پیش بگذارید . فکر این هم نباشید که خورد میشوم . حتما جریان پوریای ولی رو میدونید.

سلام
مرسی که وقت گذاشتید دردودلامو خونید آخه این بار اول نیست نزدیک دو سال داریم با هم زندگی میکنیم چند وقت یه دفعه یه چیزی رو بهانه میکنه قهر میکنه.
همیشه اول اون قهر میکنه

کاوه سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

سلام بر سوسن عزیز..
راستش این پستو که نوشتی بیشتر برام شیرینه تا تلخ..! اینا همش نمک زندگیه بخدا.. ولی زیاد هم لج نکن این کارا تا یه حدی میشه ناز که واسه یه مرد شیرینه اما اگه ادامه بدی میشه لج که خدایی نکرده فاصله میندازه.. ضمنا اگه تو میری آشتی دلیل کم آوردن نیست هااا.. نشون از گذشت و ایثارت برای زندگی شیرینتره..
راستی میشه یه مرد رو با پنبه سر برید اما هیچگاه مقابل به مثل نکن که ..
به هر حال امیدم برایت خوشبختی و سعادت است و سلامتی.

سلام
این ناز نیست این غصه است درده
خیلی برام سخت، من خیلی مایه میزارم دوست ندارم باهام اینطوری برخورد بشه

کاوه سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

ناکرده گنه در جهان کیست بگو !؟
آنکه گنه نکرد چون زیست بگو !؟
*************************
من بد کـــنم تو بد مـــکافات دهی
پس فرق بین من و تو چیست بگو؟

باشماق سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

زن و شوهر دعوا کنن احمق ها باور کنن
علت دعوا دو چیزاست کامپیوتر شما و تلویزیون او
خوب بهتره هر دو را کمش کنید
نیاز نیست وقتی قهرید بقیه هم بفهمن که قهرید
همون مقدار که او با کم محلی ترا اذیت می کنه خودش ده برابر اذیت می شه از کم محلی تو
قبل ار اینکه کارتون به قهربکشه موضوعی که احتمال میدهی باعث قهر بشه را فراموش کن
در موقع قهر هیچ وقت سعی نکن که اتاقت را از هم جدا کنید
ریخت پاش او فقط به خاطر اینه که ترا مجبور به حرف زدن با خودش کنه چون دلش برای حرفات تنگ شده
سعی نکن همسرت را از خونه فراری بدی باید طوری رفتار کنی که او با ذوق شوق خونه بیاد

مرسی از وقتی که برام گذاشتید

سوگلی چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ق.ظ http://sogolnasiri.blogfa.com

سوسن جان هر چی بی خیال تر باشی بهتره...زیاد به موضوعی که سرش قهر کردین فکر نکن...نذار قهرتون طولانی بشه چون واسه هر دوتاتون عادت میشه...
از کارش خوشم نیمود که به مامان اینا کم محلی کرده...دعوای زن و شوهر ماله خودشونه به بقیه چه ارتباطی داره که میاد واسه مامان اینا قیافه میگیره

به خدا من خودم از مخلافای سرسخت با قهرم. ولی با هرکی باید مثل خودش برخورد کنی
چشم گلم
همینو بگو
بوس س س س س س

سارا چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ http://shayad1shab.blogsky.com

عزیزم خوب کاری کردی خیلی حرکتش بد بوده که به خاطر پول قهر کرده بعدشم گفته شایعه بوده سرماخوردگیشو ابروت پیش مامانت اینا رفته !
تا ازش قول نگرفتی که اینطوری لوس بازی درنیاره باهاش اشتی نکن!تا ایشاا...دیگه تکرار نکنه

آره عزیزم
خدارو شکر بالاخره یکی پیدا شد حرف منو فهمید
میخواستم باهاش هیچ وقت آشتی نکنم ولی نمیشه امشب یه جا دعوتیم حتما ازش قول میگیرم
مرسی از لطفت عزییییزم

مریم توپولی چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ http://man-va-to-ma.blogsky.com

سوسن جونم دلتو صاف کن
خودت که میگی ضرر میکنی بخشش از بزرگاست بزار همیشه تو بزرگ باشی روز عیدی رو خراب کردی عزیزم
اینحوری مامانت و بابات عذاب میکشن
روزای شیرینتون خراب شد
میدونی تو زندگی همیشه باید نیم من بود نه من تا با هم بشین یه من
اگه هردو من باشین وزنتون میره بالا دور از جون هزارتا دردو مرض دچار میشین
ولی شوخی کردم هر دو نفر باید کوتاه بیان تا زندگی شیرین بشه مگه نه خانوم خانومــــــــــــــــــــــــا؟

چشم عزیزم
چون شما میگی میشم بیست و پنج صدم من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد