روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

کادو

امروز وقتی از اداره اومدم خونه شروع کردم به تمیزکاری ... خونه خیلی کثیف شده بود چند وقت بود که حسابی کار توش نکرده بودم همه جارو گرد و خاک برداشته بود کلی گردیری کردم جارو و بخارشور کشیدم از ساعت چهار شروع کردم نزدیکای ساعت هشت کار تموم شد آا سیا هنوز تشریف نیورده بودن زن زدم بهش میگم کجایی هی میگه بیرونم! نمیدونم این بیرون اسم نداره!؟ بعد از کلی اصرار گفتن علاء الدین هستند! شصتم خبردار شد بالاخره کار خودشو کرد! رفت برا خودش گوشی بخره...

به من که میرسه آقا هیچی پول نداره هر خرجی میخواد بکنه پرو پرو میگه دونگتو بده! حالا کاشکی دونگش مساوی تقسیم میشد جور تقسیم میکنه که خودش باید یک پنجم بده بنده باید چهار پنجم بقیه رو بدم! (خیلی وقتا زیر بار نمیرم خیلی وقتام تمام و کمال پول یه وسیله رو خودم میدم...)

حالا تو این نداری دیدم آقا خوشحال و خندون با یه فروند گوشی گالکسی سامسونگ تشریف فرما شدن با اینکه خیلی خسته و عصبانی بودم با خوشروئی ازش استقبال کردمو بابت گرفتن کادو به این گرونی برام تشکر کردم ...

قیافش دیدنی هر دفعه که برا کادوش (گوشی که برا خودش خریده بودو براداشتم جای کادو تولد و سالگرد ازدواج و روز زن...) ازش تشکر میکنم قرمز میشه و میخنده ...

تا چند روز سوژه خنده دارم میتونم کلی سر به سرش بذارم

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

بعضی ها یاد نگرفته اند فکر می کن زندگی یعنی دانگی زندگی کردن یعنی اینکه زن باید خرج زندگیشو بده مرد هم مال خودشو بده
این دوماد ما هم همین طوریه دست نمی کنه تو جیبش یک هزار تومنی به این دختر ما بدهد
ما هم به هر عنوانی بخواهیم پولی باو بدهیم باید دور از چشم شوهرش بدهیم چند بار هم بهش گفتم بابا زن خرج داره بالاخره یک لباس زیری یک نوارینیاز داره این که نمیشه پول تو کیفش نباشه
یا راضی می شی در خونه همسایه بره بگه ده هزار تومن به من قرض بده مثلا لوله آب شکسته خونه را داره آب می بره یک لوله کش بیارم
اونم این بچه ها تو خونه ای بزرگ شده اند که بابا شون یک کیف قرص الحسنه همیشه تو کمد داشت که مبلغی را توش می گذاشت که هیچوقت بچه ها احساس بی پولی نکنن هر وقت نیاز دارن خودشون بر دارن و بعد سر جاش بگذارن

بعضی وقتا این حرکت بخاطره بی مسئولیتی اون آقاست بعضی وقتا هم واقعا بخاطره شرایط بد اقتصادیه!

[ بدون نام ] جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ

ایشالله مبارکش باشه....طللکی آقا سیا ...نیومده گوشی رو از دست داد

نه زرنگتر از این حرفهاست با پنبه سر میبره !!

ستوده جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ http://sootoodeh.blogsky.com/

نوش جانت سوسن جون .
عجب کادوی خوبی بود .
به نظر من بذارش چند روز پیشت بمونه بعدا بهش بده آخه مرد ها از کالای دست دوم خوششون نمیاد اینجوری برای همیشه مال تو میشه

نه بابا زرنگتر از این حرفاست! نداد که! بهش میگم خوب چند روز دست باشه دلتو که زد بدش من

لیلین شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ http://lilien.blogsky.com

همش مبارک باشه کار بسیار خوبی کردی عزیزم . وقتی که کادو نمیخرن باید حالشون کرد.

نه بابا شکست خوردم نداد که! از این آقای ما نمیشه یه مو کند چه برسه به کادو!!!!!!!!!!

سحر شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ http://sahar1985.blogsky.com

کارت درسته سوسن جون...

کار سیا از من درست تره نتونستم ازش بگیرم

آبی آسمانی دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ http://almassabi.blogfa.com

سلام

اومدم بگم با یک مطلب تحت عنوان

از نظر یک زن ...؟؟؟...!!!

آپم شما چه نظری دارید؟

mahdi چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ق.ظ http://mahdi1362.blogfa.com

-----------------------------(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--"._--,',;
-((((\-,...-------,((((-------`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'---- -|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/--
)---/-.--)----------`/--/
---|.---(-(------------'
---||-----//----------\'|
---||------//-------_\'|ا
---||-------))-----|_--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------_|
_______________-:¦
توی چشمای قشنگت یه غمی پنهونیه
خونه ی دلت گرفته انگاری بارونیه
نگو نه با خودتم چند روزه قهری نگو نه
بغزی تو گلوت نشسته چند روزه زندونیه
تورو اینجوری نمیخوام تورو اونجوری میخوام
تورو هرجوری که باشی تورو اونجوری میخوام
یه پیشنهاد دوستی قبول

قبول

سارا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ

شما یه وقت آپ نکنی هاااااااااااااا

آپیدم عزیزم

[ بدون نام ] جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ق.ظ http://hr-memories.blogsky.com/

مجدد سلام
اقا سیا دمت گرم که گوشی رو ندادی.
آخه من خودم گالاکسی دارم و میفهم که چقدر گوشی خوب و با کلاسی است.بیشتر مخصوص آقایونه...........شما قبلا یه جوری گفتتید فکر کردم گوشی رو از آقا سیا گرفتید.مطمن باش اگه میگرفتی ازش اقا سیا هفته بعد میرفت و یکی دیگه میخرید........:دی :دی.....سوسن خانم ببخشید ولی دمش گرم آقا سیا:دی :دی

سلام
دستش درد نکنه
آخه گفت باشه میدم ولی نداد (اون زرنگتر از منه!)

لیلین شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ق.ظ http://lilien.blogsky.com

آخه ناراحت شدم.

نه بابا عب نداره یه گوشی ارزش نداره بخوام میتونیم منم برا خودم بهترشو بخرم ولی تو زندگی چیزای واجبتری هم مورد نیازه...

خاطره شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ http://roozhayekhatere.mihanblog.com/

بالاخره بالا کشیدی گوشیو یا نه ؟!
باور کن اینجور کادوها بیشتر خوردن داره ها !!!!!!!

نه عزیزم عرضه ندارم که...

سحر یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ http://sahar1985.blogsky.com

سلام عزیزم . چرا آپ نمیکنی؟ منتظرم بخونمت خوووووو

سلام سحر جونم
مرسی لطف داری آپیدم

لیلا یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ http://www.namedigareto.blogfa.com/


ای بابا!!! چرا پس دادی خو!!!!؟؟؟؟؟

اصلا نداد که من پسش بدم با پنبه سرمو برید گفت باشه میدم ولی نمیده!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد