روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

سالگرد زندگی مشترک زیر یه سقف

چند وقته کارم تو اداره خیلی زیاد شده کلی برنامه داریم وقت سر خاروندن ندارم... سیا هم همینطور اونم حسابی مشغوله، بعد از سرکار هم مستقیم خونه مامان اینا هستم دیگه وقت وبگردی ندارم باز میخوام روزانه نویسی هام اگه تونستم شروع کنم!

امروز مامان کلی مهمون داره (یه جلسه کوچیک قرآن انداخته که ناهار هم میده) دیشب تا آخره شب کمکش کردم ولی امروز به خاطره مشغله ی کاری دیگه نتونستم برم، فقط بعد از اداره با چند تا از همکارا رفتیم ختم عموی یکی از همکارا (صبا) بعدش اومدم خونه لباس عوض کردم رفتم خونه مامان اینا که کمکش کنم خونه رو جمع و جور کنه ولی وقتی رفتم خونه مرتب بود دوستاش کمک کرده بودن همه کارارو کرده بودن (به اینا میگن مهمون! )

در ضمن امروز دومین سالگرد ازدواجمونه (31 اردیبهشت 89 در چنین روزی منو سیا با هم عروسی کردیمو اومدیم زیر یه سقف تا باهم عمری رو زندگی کنیم الان 730 روز داریم خوب یا بد باهم زندگی میکنیم ناشکری نکنم اکثرا روزای خوبی رو با هم گذروندیم و دو تائیمون از زندگیمون راضی هستیم...)

قراره بود امروز یه جشن کوچیک بگیریم چون نه امسال تولد گرفتیم نه روز زن داشتیم هیچی نداشتیم ولی امروزم هیچکاری نکردیم من که همش مشغول مهمونی مامان بودم و آقا سیا هم تا چیزی رو بهش نگی انجام بده نیست باید حتما من باشم! در نتیجه امسال نه جشنی گرفتیم نه از کادو خبری بود (مدیونیت اگه فکر کنید من آدم توقعی هستم! من از هیچکس توقع ندارم فقط نمیدونم چرا فقط از شوهرم توقع دارم! به خودشم گفتم که فقط از تو انتظار دارم دوست دارم هر چند کوچیک ولی یه چیزی یادگاری برام بگیری... بهم قول داده یه چیزی میگیره... (آیکون آدم منتظر))

امشب سیا خیلی مهربون تر از شبای دیگه شده با اینکه چند شب خیلی خستمو تحویلش نمیگیرم ولی از محبتش کم نشده و خیلی خوب باهام برخورد میکنه...


نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام
پس لطفا لج و لجبازی و بگذارید کنار و باهاشون خوب باشید

سلام
باهاشون بد نیستم خیلی هم خوبم

سارا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

عشقتون پردوام!
تبریک روز سالگرد!
کار که هست ولی اکثرا تموم وقت هست والبته خیلی هم مرتبط با رشته م نیست!

حالا فردا هم شما یه کیک کوچیک بخر برو خونه

مرسی عزیزم
ایشاا... کار دلخواهتو پیدا کنی عزیزم

خاطره دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ

سالگرد ازدواجت مبارک
بهت حق میدم توقع داشته باشی اما از آقا سیا به دل نگیر . مردها همشون همینن . همیشه مناسبتها یادشون میره خودت شاد باش .

مرسی عزیزم
آره زیاد اهل اینجور کارا نیست دیگه عادت کردم توقعی هم ندارم اگه به زبون میارم میگم که یه کم با هم بخندیم

مهتاب دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ http://motherly.blogsky.com

امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشین...کلا آقایون محبت کردن رو جور دیگه ای نشون می دن

مرسی گلم
آی گفتی سیا هم فقط همون طوری نشون میده

صهبای عشق دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ http://arafiee62.persianblog.ir/

سلام
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه
آرزوی خوشبختی روزافزون براتون دارم
وب جالبی دارین
منتظر حضور و نظرات سازندتون هستم

سلام
ممنون از لطفتون

ستوده سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ق.ظ http://sootoodeh.blogsky.com/

سلام سوسن جون .
سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله که صد سال همراه با همسرت زیر یک سقف به خوبی وخوشی زندگی کنی همراه با بچه هات .
خوشبخت باشی عزیزم

سلام ستوده جونم
زنده باشی مرسی

سارا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

قبول شدم ولی با نشدن خیلی فرقی نمیکنه
بی خیال !
ناراحت نکن خودتو حالا والا شما که کار دارین من چی بگم
ایشاا...سال دیگه یا بالاخره اتفاقات بهتر توی زندگی که جبران همه کمی ها رو بکنه

من اکثرا که پرسیدم قبول نشدن یا عین من

ولی یه پسره رشته جمعیت شناسی میخوند رتبه ش شده بود ۱

تبریک میگم خانومی خیلی خوشحالم که مجاز شدی ایشاا... حتمی قبول شی و یه کار درست و حسابی باب میل خودت پیدا کنی
چه مخی بوده اون

سارا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

نه عزیزم سنگین ترم اصلا انتخاب رشته نکنم!
خدایی خستم امروز خداروشکر کردم که رتبه م خوب نیست حوصله ادامه دادنو فعلا اصلا ندارم

ایشاا... هر چی مصلحتت خدا پیش روت بذاره عزیزم

سارا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

مرسیییی برای شما هم همینطور
بیا زودتر پست بنویس منو بیشتر از این عصبی نکن

چشم خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد