روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

هدیه ولنتاین

یکشنبه نیروی جدیدی که با عنوان پست من به اداره معرفی شده بود تشریف فرما شدن یه دختر خانم کم سن و سال بود رئیسمون بهش گفت برو قسمت اداری تا یه جا براتون پیدا کنیم (اصلا اجازه ندادن بیاد تو اتاق ما با اینکه نامه اش برای قسمت ما خورده بود) دو روز تو قسمت اداری بودن تا امروز شدن مسئول آمار و اطلاعات اداره! و من همچنان سر پست خودم مشغول خدمت به خلق ا... هستم! ته دلم میخواست جای منو عوض کنن ولی هر چی گفتم موافقت نکردن ... خدارو شکر راضیم به رضای خدا.

دیروز درگیر کار پکیج بودیم سیا جون زحمت کشیدنو بالاخره سیستم گرمایی خونه رو مجهز کردن، سوپرایز خیلی بزرگی برام بود چون قرار بود زمستون سال آینده اقدام کنیم ولی چون آبگرمکن جوابگو آبگرم خونه نبود و چند هفته ای مجبور بودم با آب سرد ظرف بشورم (هر دفعه بعد از تموم شدن ظرفا، دستای یخ زدمو میبردم میچسبوندم به سیا و می گفتم "دلا بسوززززززززد" و همسری محترم دلشون سوختو دو میلیون رفتن زیر قرض و قسطی پکیج رو خرید...دیروز زودتر اومده بود خونه و نصاب خبر کرده بود تا قبل از اینکه من بیام میخواست که پکیج نصب شده باشه و منو سوپرایز کنه، من آخراش رسیدم کلی ذوق زده شده بودم ، البته خونه رو داغون کرده بودن ولی بعد از رفتن نصاب با کمک سیا خونه رو سرو سامون دادیم خیلی خوب شده بود واقعا تعریفایی که در موردش شنیده بودم صحت داشت از دیشب تا حالا هوای خونه گرم و مطبوع شده و دکوراسیون خونه هم بهتر شده (بخاری رو از وسط پذیرایی برداشتیم کلی جا باز شد) سیا جون دست گلت درد نکن بهترین کادوی ولنتاین رو بهم دادی ، قربونت برم عزییییییییییزم .....!!!

هنوز آثار شادی توی صورتم هویداست (نیشم تا بنا گوشم بازه) هر چند دقیقه یه بار از شوشوی گرام برای این از خود گذشتگیش و با این هم قرض و قوله باز تن به یه بدهکاری دیگه به خاطره راحتیمون داد تشکر میکنم...


نظرات 6 + ارسال نظر
مامانی عاشق پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.zendegi-baeshgh.blogfa.com

دستشون درد نکنه که اینجوری هوای خانوم گلشون رو دارن....

ممنون عزیزم

حسین پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ب.ظ

سلام
هدیه ولنتاین تون مباررررک
ایشالله همه روزهای زندگی ت ولنتاین باشه
......
یه وقت یه ما سر نزنی خسیسخ

سلام
متشکرم
چشم حالا اینهمه عصابانیت نداره که!

باشماق پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

یاد قدما افتادم این ننه ی ما بنده ی خدا نزدیک عید که می شد یخ حوض را می شکست با خواهر شو هر ها و مادر شوهر ها ( قدیما مردا چند تا زن داشتن ) شروع می کردن با پریموس ( نوعی چراغ نفتی ) آب گرم می کردن هر چه ملحفه بود از صبح تا شب می شکستن البته از پا هشون نم به جای لباسشویی فعلی استفاده میکردن
تازه ناهار آبگوشت شون هم بر قرار بود

آره خوب قدیما این امکانات نبود ولی الان که هست باید استفاده کرد دیگه ...
بعضی وقتا به روابطی که قدیم ندیما تو خانواده ها بود قبط میخورم! مثلا بچگیا چقدر رفت و آمد داشتیم خونه پدربزرگ و مادربزرگ میرفتیم همه فامیل رو میدیدیم ولی از وقتی پدر و مادر بزرگا فوت شدن سالی یه بار هم دوره هم جم نمیشیم

سارا جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

مبارکه
ایشااا...همیشه مطبوع و گرم باشه خونه تون

سلامت باشی عزیزم
همچنین

sogol دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.sogolnasiri.blogfa.com

in siah khan dare be rahe rast hedayat mishea...tabrkkkki

مرسی عزیزم چه راه راستی نیوفته تو دره شانس اوردم

مریم توپولی شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ http://man-va-to-ma.blogsky.com

سلام گلم من برگشتم بابت فوت پسر عموت تسلیت
شرمنده اون موقع نبودم راستی هدیه ولنتاینت مبارک
امیدوارم خوب باشی
شاد باش تا من خوشحال باشم

سلام عزیزم رسیدن به خیر خوش اومدی...
ممنون سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد