روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

کفش

امروز بالاخره جناب برف خان قدم رنج فرمودنو پایین شهرم سفیدپوش کردن چند وقته بالاها داره میباره ولی این پائین مایئنا به جزء سوزو سرما  هیچ خبری نیست بالاخره چشمانمون به جمال آقای برف خان منور شد با اینکه هوا خیلی سرد شده ولی دیدن برف کلی نشاط و شادی بهمراه داره...(همه اینارو گفتم که برسونم بچه پائین شهرمو با قیمتای نجومی بالا شهر غریبم)

چند شبه پیش رفته بودیم پاساژ دنیای نور تو رسالت، یه فروشنده فوق العاده زرنگ یه کلاه تو سرم گذاشتن تا نوک پاهامو پوشش داد همه اش تقصیره مامان خانم بود یه دفعه جو گیر شدنو گول زبون چرب و نرم آقای استاد تمام فروشندگی رو خوردن!! داستان از این قراره که سیا برا خودش جلو جلو میرفت و من و مامان هم دوتایی با هم داشتیم مغازه هارو نگاه میکردیم که به یه کفش فروشی رسیدیم یه بوت سئوال کردم جناب فروشنده فرمودن 200 هزار تومن یکی دیگه گفتن 150 هزار تومن به مامان گفتم بیا بریم بیا... که آقای فروشنده افتاد دنبالمون بیان تو بیان فقط پا بزنید ببینید چیه اونوقت هر چقدر خواستید پول بدید گفتم نه مرسی عجله داریم ولی ول کن نبود مامان گفت بریم ضرر نداره خلاصه رفتیم و با کلی روضه خونی فروشنده یه بوت 150 هزار تومنیشو بهمون قالب کرد 55 هزار تومن اومدیم خونه دیدم به پام کوچیکه (بسکه حرف میزد من فقط یه لنگشو پا زدم فقط میخواستم خودمو به سیا برسونم) امشب دوباره با سیا رفتیم که عوضشون کنم شماره پامو نداشت مجبور شدم یه مدل دیگه بر دارم همونی که گفته بودن 200 هزار تومن با همون قیمت 55 هزار تومن برداشتم ولی اصلا ازش خوشم نمیاد به نظرم 20 تومن هم نمی ارزه! صد رحمت به کفشای میرزا نوروز!! فقط موندم چه راحت قیمت رو جنساشون میذارنو چه راحت قالب خلق ا... میکنن...


نظرات 3 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

حالا که دیگه خریدیش!
سعی کن خوشت بیاد ازش فکر کن سال دیگه میری یکی دیگه رو میخری!

آره عزیزم درست میگی دلم از این قیمتای آبکیشون زده شده!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ق.ظ

سلام آبجی سوسن
خوشبحال تون که رنگ برف رو هم دیدید
ما که 4ساله برف ندیدیم
خیلی دلم واسه برف تنگ شده بخدا
به داداش سیا سلام برسون

سلام
آره سمت شما که دیگه خیلی ستمه
سفر به ارتفاعات البرز میتونه پیشنهاد خوبی برا دلتنگیتون باشه

نرگس پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ http://sardogarmerozegar.blogfa.com

سلام
مبارکت باشه خیلی سخت نگیر این هم بعد مدتی خراب میشه باید یکی دیگه بخری

سلام عزیزم
آره بابا انقدر از این خریدای مزخرف کردم که مهم نیست جالبیش برا م قیمتایی بود که از سر معده اش میذاشت روی جنسای بونجولش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد