روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

پسرها از دیدگاههای مختلف

نظرات 3 + ارسال نظر
یک ماما با چکمه های سفید پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ http://newmidwife.blogsky.com/

ازنگاه یکی دیگه جا افتاد ها!!!

از نگاه همسر دو مدل میاد وقتی تو دوران عشقولانه هستی مورد دومه ولی وقتی در حالت شکرآب هستی یا مورد سومه یا مورد چهارمه(دراکولا)

مهدیه یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ق.ظ http://galleryms.blogsky.com

ای بابا دو روز بهت سرنزدمو ازت غافل شدم چقد چیزای باحال گذاشتی نظر سوم از همه صحیح تر می باشد اینجانب با اینکه مادربزرگ نمی باشم اما تایید می کنم
جدیدا از اینم خوشم اومده گفتم اولین نفر تو باخبر بشی

بی کاریه دیگه عزیزم خونه نشینی باعث میشه...
آره تازه علاوه بر مادربزرگا عمه ها هم اینطوری می بینن
ای جانم

پرستو دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام من اولین باره به وب شما اومدم خیلی خوشم اومد حتما دوباره دیدن میکنم بوس

سلام
خوش اومدید منتظر حضور سبزتان هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد