روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

گاهی داشته های ما آرزوی دیگران است

امروز بعد از ظهر با اینکه میدونستم سیا زود میاد خونه برای اطمینان به جای کلید انداختن به در خونه، زنگ خونه رو زدم وقتی صدای سیارو از پشت اف اف شنیدم انگار بال دراورده بودم همسری گرامی بالاخره بعد از سه شب دیر اومدن (حول و حوش ساعت 10 و 11 میومد) امروز خونه بود پله هارو دو تا یکی دویدم که زودتر ببینمش آخه این سه شب انقدر دیر میومد من خوابالو فقط شامشو میدادمو میخوسبیدم (آخه من به شلمان بودن معروفم باید سر ساعت بخوابم) کلی ذوق فرمودن از دیدن شوشوی گرام انگار چندین سال بود ندیدمش اونم خدایی تحویلم گرفت...

سر شب هم با هم رفتیم بیرون مامانم یه کاری داشت رفتیم ماموریت ایشونو انجام بدیم تو راه سیا یه بربری خرید که تمام و کمال همشو خوردیم (مثل افغانیاااااااا) یه مقدار هم میوه خریدیم که تو ماشین پوست کندمو خوردیم (مثل قحطی زدهااااااا) خودمونیما همه تعریف میکنن رفتیم فلان رستوران فلان غذای خارجی رو خوردیم ولی ما زیاد بلد نیستیم راه رستوران از کدوم طرفه! وقتی میریم بیرون یا هیچی نمیخوریم یا بخوریم بالای دو هزارتومن نمیشه!! ولی خدایی خیلی بهم چسبید از صدتا غذای آنچنانی رستورانای آنچنانی بربریه بیشتر بهم مزه داد...

شام هم رفتیم خونه مامان اینا، آیسان عمه مریض شده خواب خواب بود امیدورام مریضیش جدی نباشه و زودی خوب شه...


نظرات 3 + ارسال نظر
مریم توپولی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ق.ظ http://man-va-to-va-ma.blogsky.com

همون بربری اینقدر عشقولانه است که نگو

آره والاااا دل خوش باشه نون خشک هم کم از کباب سلطانی نداره

آنا *زیرچترخاطرات من* چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ http://khaterateana.persianblog.ir/

ایشاله زود خوب شن

مرسی عزیزم یه ذره دکتر ترسوندمون ایشاا... کارش به عمل جراحی نکشه

مهدیه چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://galleryms.blogsky.com

به به سلام تبریک میگم بازگشت شکوهمندانه آقا سیا رو که شمت بالاخره از تنهایی دراومدی امیدوارم ایسان عمه هم زود خوب بشه ولی اینو بدون گاهی لذتی که توی خوردن یه لقمه نون هست تو غذاهای آنچنانی نیست پس درهمه حال شاکر خدا باش

سلام عزیزم
مرسی گلم الان که فکرشو میکنم می بینم کوتاهی کردم باید براش پلاکارد مینوشتم
ممنون
بله واقعا منم قبول دارم تو زندگی فقط سلامتی و دل خوش مهمه مگر نه هر چی بخوری معده پر میشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد