روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

محبت زن و شوهری

 

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلیَن دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ق.ظ http://lilien.blogsky.com

همیشه این جور عکسهارو که میبینم فکر میکنم که اینا فقط عکسه یا میتونه واقعا اتفاق یبافته من یه اخلاق مزخرف دارم که به همه چیز با چشم منطق و عقل نگاه میکنم یه کم خلم.
مراقب خودت باش عزیزم.

اینا که طنز! بیان کننده یه مشکلاتی هست که تو جامعه وجود داره شاید یه مقدار هم اغراق شده باشه ولی هست
نه عزیزم اتفاقا هدف از طنز نگاه عاقلانست به مسائل
ولی لیلین چون گاهی وقتا شوخی شوخی بعضی از آدما به این برخوردا نیاز دارن

مریم توپولی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.man-va-to-ma.blogsky.com

ایکون یکی که از ترس خودشو خیس کرده نکنه حمید هم یه بار این بلا رو سرم بیاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه عزیزم به نظر حمید آقا مهربونتر از این حرفا به نظر میاد تازشم دلش میاد از این رفتارا با خانم مهربونی چون تو بکنه؟! عمرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد