روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

یاد گرفتم

بعضی وقتا واقعا میمونم تو کار خودمون بیچاره خدا چی از دستمون میکشه! هر بنده ای هزارتا رنگ داره سریعتر از سرعت نور میتونه رنگ عوض کنه...!! 

از وقتی اومدم تو محیط کار با این خصلت آفتاب پرستی آدما بیشتر آشنا شدم آشنا که چه عرض کنم خو گرفتم! هر روز یه برخورد یه رفتار از آدمای دورو برم میبینم! 

امروز از همکاران مذکر محترم یاد گرفتم هیچ وقت به ارباب رجوع مستقیم نه نگویم حتی اگر ۱۰۰ درصد مطمئن باشم اون کارشدنی نیست. بنده خدارو هی به روزاهای بعد و بعد حواله بدم تا بنده خدا خسته بشو دیگه دنبال کارو نگیره! نه مثل من ساده راست حسینی همون اول میگم به علت این و این و این نمیشه! 

امروز از همکاران مذکر محترم یاد گرفتم دلخوریمو به زبون نیارم کینه به دل بگیرم ولی در ظاهر با طرف بگو بخند کنم! 

امروز از همکاران مذکر محترم یاد گرفتم از پشت خنجر بزنمو روراست نباشم! 

امروز از همکاران مذکر محترم یاد گرفتم حتی اگه حق با تو باشه باید سرتو خم کنی تا بالادست بزنه پس گردنت تا نفهمن نه بابا یه چیزایی حالیته! 

امروز از همکاران مذکر محترم یاد گرفتم برای بقا (موندن در محیط کار) تن به هر خفتی باید داد. غرور. شخصیت. انسانیت هیچ معنی نداره! 

امروز از همکاران مذکر محترم یاد گرفتم از زیر کار دررو ولی تعامل داشته باش!! 

امروز از همکاران مذکر محترم یاد گرفتم خیلی راحت میتونی قضیه اتفاق افتادرو تو روز روشن حتی با داشتن چندین شاهد طور دیگه ای جلوه بدی آب از آب هم تکون نمیخوره!  

 

 

پ.ن: امروز بالاخره بردنم مرکز یه جعبه شیرینی هم تهیه کرده بودن و مثلا قضیه فیصله پیدا کرد!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ http://setareman.blogsky.com

سلام سوسن جون-خسته نباشی مطلب خوبی بود ولی عزیزم باید در هر کاری خدا را شاهد بر اعمال خود بدانیم و یادمان باشد روزی جوابگوی هر حرفی که از زبان خارج می شود بابتش دادگاهی خواهیم شد.
به وبلاگ من هم سر بزن خوشحال می شم.

سلام سارا جون
زنده باشی منم همین طور فکر میکنم که این حال و روزمه دارم سعی میکنم مثل خودشون بشم همرنگ جماعت
چشم عزیزم حتما

[ بدون نام ] شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام ابجی
امان از دست همکارهای شما
خونه شون اباد
[:
S017
:]چرا دیگه از داداش سیا نمینویسی

سلام
امان امان امان...
آخه دیگه اذیتم نمیکنه ...

مهدیه شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ http://galleryms.blogsky.com

سلام عزیزم ببخشیداینقدهول کمک گرفتن ازت بودم که یادم رفت برای همبازیت تسلیت بگم معذرت میخوام اما درمورد شعر واون حرفای قبلی توعزیزدلم میتونی با داستان ویافکاهی ها کمکم کنی من کلی تو وبسایتها گشتم همه جا داستانهای پراز یأس وناامیدی بود یااینکه یه داستان بود باصدتااسم برای همین ازشمادوست عزیز کمک خواستم میسی

سلام مهدیه جون
خواهش میکنم باشه عزیزم اگه تونستم حتما

رضا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ب.ظ http://jan47b.blogsky.com

سلام خسته نباشی چرا فقط مذکر ها خواهر جون تو هم کاش بدونی مونث ها چیکارها میکنن واقعا روم نمیشه برات بگم حتی در محیط کار . من مراعات میکنم خوبه مذکرها فقط این دنیا را خراب میکنن مونث ها هم این دنیا را خراب میکنن هم ان دنیا اگه باور نداری منم نمونه بیارم اما سر حرمت خواهر و برادری روم نمیشه بگم خواهر جون نوشتهات خود به خودی خوب هستن سعی نکن ........جنبه غیبت یا اتهام داشته باشه زنده باشی و سربلند

سلام زنده باشید
آخه من این رفتارو امروز از آقایون همکار دیدم خانما همکار ما مثل خودم سادن هنوز انقدر مثل آقایون آب دیده نشدن...
من قصد قرضم از نوشتن اینجا خالی کردن حرفامه که تو دنیا واقعی نمیشه بیانشون کرد واقعا امروز از اون روزایی بود که بغض داشت خفم میکرد

الیا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ب.ظ http://e-pixie.blogsky.com

امروز چقد چیز یاد گرفتید!
واقعا تحمل دنیا با این ویژگیاش خیلی سخته
راستی ممنون که اومدید.

آره بخدا یه وقتایی دلم برا خدا میسوزه که باید ماهارو تحمل کن با این قوانین من دراریمون
خواهش میکنم

مریم توپولی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.man-va-to-ma.blogsky.com

چه چیزای بدی یاد گرفتی امیدوارم زود زود فراموششون کنی

آره دیگه آدم چیزای بدو زودتر از خوبا یاد میگیره!
نه عزیزم از این عرضه هام داشتم خوب بود من اهل این کارا نیستم با تربیتم در تناقضه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد