روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

آقایون مثل قلک میونن

     
 پ.ن : همش میگه پول ندارم!! میخواستی این بلا سرت بیاد!!
نظرات 4 + ارسال نظر
ستوده سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

راست میگین ولی بعضی وقت ها گناه دارن باید یه کم هم بهشون حق داد
سلام

سلام
آخه همیشه می نالن میگن نداریم بدبختیم ولی کافیه حساب بانکیاشونو چک کنی...
چشم بهشون حقم میدیم تو این حال و اوضاع اقتصادی هر چی پس انداز کن بازم کمه!!

ستوده سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

راست میگی اما همسر من حساب بانکیش همون چیزیه که من میدونم گناه داره هر وقت هم چیزی دستش میاد من طلا میخرم .
البته برای سرمایه تا روزی بتونم خونه مون را عوض کنم .
البته حساب بانکی منم تو جیب اونه

ما هم همین طوریم! وقتی زن شاغل باشه تو اقتصاد زندگی شریک میشه!
پس خانم الان یه سرمایه دار قدر هستی میدونی طلا چند شده؟ ایشاا... هر چه زودتر یه خونه بهتر بتونی بخری، راستی دستبندتون پیدا شد خانم معلم؟

ستوده سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

نه فعلا پیدا نشده ولی یک نفر بهم گفت که یک خانمی یک طلا تو بازار پیدا کرده ومنم شماره ام را دادم که بهم زنگ بزنه ولی هنوز اون خانمه را پیداش نکردن که شماره من را بهش بدن .
حالا منتظرم ببینم خدا چی میخواد .
مرسی عزیز.
ولی شما از کجا میدونستید طلای من گم شده از پست های پایینیم

ایشالا هر چه زودتر پیدا بشه مثل گمشده هایی که از امام زمان گرفتی آره تمام خودگویهاتونو خوندم بجز رمزیه!!
با این همه مشغله خوشم اومد سعی میکنی همیشه شاد باشی ایشاا... شاد و خرم در کنار همسری و بچه های گلت روزگار سپری کنی خانوم خانما
اجازه هست لینکتون کنم؟

دادار سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ http://aminsims.blogsky.com/

فیلتره عکسش

نه صفحه رو دوباره باز و بست کنید میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد