روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

مسافرت

حوصله ام سر رفت توی نت هیچ خبری نیست! سیا هم حسابی غرقه کتاب سینوهه شده حتی شام هم نمیخواد براش بیارم بد درگیر کتاب شده!!

فکر کنم همه رفتن مسافرت من که حدود یه ماه پیش داشتم برنامه ریزی میکردم برا مسافرت ( از آمازون، استانبول، دوبی، کیش و قشم، شروع شد تا به اصفهان ختم شد) که اونم کنسل شد !! آقا امشب میگه بریم ارومیه (شهرشون) اونم کی همین امشب تصمیم گرفته بدون اینکه بتونم اجازمو بگیرم(برای گرفتن مرخصی باید کلی مراحل طی کنی ) همیشه کارشه! برا همه چیز برنامه ریزی داره الا سفر!! منم کاملا برعکس سیا، برا هیچی برنامه ریزی ندارم الا سفر!! برا همین همیشه سر این مسئله مشکل داریم بعضی وقتا کوتاه میامو باهاش میرم ارومیه ولی بعضی وقتا تنها میره، این دفعه اصلا حوصله ارومیه رو ندارم دلم یه مسافرت درست و حسابی میخواد...

نظرات 2 + ارسال نظر
یک ماما با چکمه های سفید پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ق.ظ http://newmidwife.blogsky.com/

ا وا سوسن جون من که هروقت اسم سفر میاد این شکلی میشم

آره منم ولی یه جای جدید با برنامه ریزی نه یه دفعی و بدون آمادگی (بعد میخوام سمت فامیل شوهر برم باید خیلی مرتب باشم...)

دادار پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ http://aminsims.blogsky.com/

من جای تو بودم میگفتم عزیزم اول بریم ترکیه بعد از اون سمت بریم ارومیه
تنوعشم بیشتره
من که آنکارا و استانبول رو خیلی دوس دارم
گرچه شهرهای مزخرفی هستن با مردم مزخرف

حتما سیا هم نشسته تا من امر کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد