روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

مهریه مهر نمیاره

امروز سرم تو اداره خیلی شلوغ بود باید کلی آمار رد میکردم سیا بهم زنگ زد گفت میام دنبالت گفتم 4:30 تعطیل میشم ساعت 4:15 بود که داشتم وسایلمو کم کم جمع میکردم که یه قیافه آشنا در آستانه در هویدا شد تعارف کردم گفتم بیا تو! همه همکارا مثل من تعجب کرده بودن چشماشون گرد شده بود، بله آقا سیا بود با همکارای مرد دست دادو منم به مدیر جدید معرفیش کردمو بعد اومد دم میزم نشست! اصلا انتظار نداشتم بیاد بالا تو اتاقمون یه ربع نشستیم تا 4:30 که بتونم کارت بزنمو بریم ، اومدیم خونه، مهربون شده بود ولی من هی به شوخی بهش میگفتم باید سیصدو شصت و یکی بذاری رو مهرم، بهم خیلی بی احترامی کردی! میگفت باشه میذارم میگفتم فردا نرو سرکار صبح اول وقت بریم محضر تا پشیمون نشدی میگه باشه (میدونم مطمئنه من اینکارو نمیکنم، الان واقعا به این نتیجه رسیدم که مهریه مهر نمیاره) با اینکه باهاش بریده بریده صحبت میکنم ولی ته دلم از دستش ناراحت هستم هر چی بهم میگه میگم من مهرم بالاست مواظب باش شاید یه وقت گذاشتمش اجراء!! باهاش شوخی میکنم ولی خودم نمیخندم خندم نمیگیره واقعا از دستش دلگیرم و بغض تمام گلومو فشار میده ...



نظرات 8 + ارسال نظر
دادار یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ http://aminsims.blogsky.com/

پس آقا شوشو اومدن منت کشی
هیییییییی خدا همه زوج ها رو خوشبخت کن
شما هم انقدر قهر نکن با آقا شوشو برو مهرتو یکم زیاد کن
بذار مهریت سر به فلک بکشه
برای رو کم کردن چیز خوبیه

همون دیروزش با هم حرف زدیم ولی دو تایمون بغض داریم!
من قهر نمیکنم ایشون قهر میفرمایند
ای آقا دو ساله اصلا یادم نیست مهریم دارم دل آدم شاد باشه مهریه به چه درد میخوره

دادار یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ http://aminsims.blogsky.com/

ماشالا چه کارمند منظمی
خدا اینجور کارمندا رو زیاد کنه
تا راس 16:30 کار میکنه

امروز استثنا از دستم در رفت

[ بدون نام ] یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

آبجی سلام
خدا رو شکر که زودی پشیمون شداااا
پیام منو حتما بهش نشون بده و دوست دارم جوابم رو بیاد به وبلاگم بده
البته اگه جوابی داشته باشه
مرگ من حالش رو بگیر اما نه زیاد چون داداش گناه داره هااا
موفق باشی

سلام
بهانه های الکی پشیمونی سریع هم داره!
انقدر مشکل و مصیبت دارم که دوست ندارم الکی حالگیری کنم تا کسی اذیتم نکنه من اذیت نمیکنم هر چیم به سیا میگم با شوخی میگم بهش برنخوره و یه کم بخنده

رضا یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ http://jan47b.blogsky.com

سلام دیدی گفتم بازم میشه همون سیا جونت ولی تو هم سخت گیری نکن کاری نکن فردا ترا سرزنش کنیم که سخت گیر و کینه ای هستی حالا هر چی بود خدا را شکر به خیر گذشته دیگه به غرورش لطمه نزن اون هم به جای خود بزرگواری کرده آمده دم در اداره حالا باید انقد خوب باشی که دیگه اون رفتارش تکرار نشه خیلی خوشحالم و به عنوان یه برادر ازت میخوام زیاد تکرار نکنی برای یه مرد خوشایند نیست با رفتار های زنانه شرمنده اش کن

رایحه ی اردیبهشت دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ http://mahia63.blogfa.com

اسم مهریه که بیاد همه مردا همینطوری میشن.غصه نخور گلم

دادار دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ http://aminsims.blogsky.com/


من فکر میکنم آقا شوشو خیلی دوستون داره
بهونه گیری و قهر کردنش هم سر همین دوس داشتنه
خوش به حال آقا شوشو
باید قدرتونو بیشتر بدونه
اصلا گوشی رو بده خودم بهش بگم

خیلی ی ی ی ی ی جون خودش!!!!!!!!!
ممنون باعث زحمت میشه

آرزو سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.arezui.blogfa.com

دیگه سخت نگیر یه چیزی گفته

چشم عزیزم دیگه چاره ای نیست دیگه باید ساخت دیگه

لیلین چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ق.ظ http://lilien.blogsky.com

حالا خداروشکر که بی خیال شد و خودش فهمید چی کار کرده دیگه تو هم قضیه رو کش نده بزار زودتر اوضاع رو به را ه بشه.

آره عزیزم چشم اوضاع خونه رو به راه شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد