روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

تفاوت سلام کردن مرد ها و زن ها:

   

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ http://jan47b.blogsky.com

سلام خسته نباشی تا آخر سال با این مدیر تو پیر میشی راستی انگار در این سلامها مطلبی هم نهفته هست البته از ظاهر میشه مطلب و گرفت ولی کاش مطالب رو فلش هم باز گو بشه چه مزه میده نه خواهر؟؟؟؟؟زنده باشی و خوشحال راستی یه چیزی یادم رفت بگم عزیر نگذار وبلاگت بوی سیاست بده چون سیاست چیزی خوبی نیست اخه اخه سیاست پدر و مادر نمیشناسه

سلام زنده باشید
بفرمائید با این مدیرا یکی دو تا نیستند که باید پاسخگو یه سازمااااان مدیر باشیم شاید باور نکنید در عرض یه سالی که اونجا مشغولم 4 تا مدیر مستقیمم عوض شده هر کس هم روحیات خاص خودشو داره آخه من چه بدبختم!
بعضی از خانمها تغییراتو تو نگاه اول متوجه میشنو بلافاصله به زبون هم میارن (از اوردن این کاریکاتور بیشتر منظورم این بود که خانما نکته سنج هستند)
بله از بچگی یادمون دادن وارد سیاست نشیم پدرمادر نداره! براهمین اوضاع و احوالمون اینه دیگه!!

مریم توپولی پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ http://man-va-to-va-ma.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی من اومدم اپ میکنم یه سری بهم بزن عسیسم

سلام گلم ممنون روزی بیست دفعه میام سر میزنم ازت خبری نیست چشم حتما

رضا پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ب.ظ http://jan47b.blogsky.com

سلام آهان معلوم شد بین خواهر و برادرت فرق میزاری به وبلاگ خواهرانت سر میزنی اما نشانی از تو در وبلاگ برادرات نیست خدایا تو شاهد باش هر کس هر کجا تونست تبعیض قائل شد

سلام
من خودم مخالف تبعیضم و وبلاگ هایی رو که دوست دارمو حتما سر میزنم در ضمن اینجا ایرانه خانما محدودیت دارن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد