روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

متنفرم، حالم بهم میخوره

از خاله زنک بازی

از بی معرفتی

از بالا دست و پائین دست بودن

از سلسله مراتب اداری

از زورگویی

از ندیدن احساسات دیگران

از فکرای پوسیده عهد بوقی (زنا ناقص العقلن)

از دو دستی چسبیدن به جاه و مقام

از پا گذاشتن روی حق

از دو رو بودن

از ترسو بودن

از قایم شدن گرگا تو پوست بره

از تظاهر کردن

از چاپلوسی کردن

از تو چشم بودن

از بی منطق بودن

از رفتارای ناشایس

از ادا دراوردن

از بهانه جویی

از اذیت کردن

از ظالم بودن

از بی احترامی

از تحمیل کردن افکار پوسیده

از اجبار

از تن دادن به هر کاری برای حفظ جاه و مقامت

از x در به در

متنفرم حالم بهم میخوره


نظرات 2 + ارسال نظر
یک ماما با چکمه های سفید سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ http://newmidwife.blogsky.com/

سوسن جون بیا این غمارو باهم قسمت کنیم من هم از همه اینایی که گفتی بدم میاد متنفرم!!!!!!!!!!!

ربونت برم مستانه جون
این همون مدینه فاضلست که برامون ساختن اینجا ایران است!! بخدا امروز داشتم تو اداره منفجر میشدم از اینهمه خودخواهی و زورگویی این به اصطلاح مدیران ارشد!! حالا فردا داستان دارم نمیدونم باید چیکار کنم از دستشون!!

کاوه سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.naniii.blogfa.com

سلام.خاله زنک بازی؟؟؟؟؟..... خانمها میتونن این جمله رو از گفتار عامیانه حذف کنن. زنان این توانایی رو درن.
دختر ..شما اینهمه تنفر رو کجا جا میدی؟ خوشحالم دیدگاه جالبی دارید. این شورای تحول اداری حال منو بهم زده.... تکریم ارباب رجوع که نگو......... راستی سوسن خانم فک کنم تنفر از تمسخر دیگران یادتون رفته بود...... دیدی بعضی ها بخاطر کمبودهایی که دارن تمسخر و تحقیر میکنن دیگرون رو.
موفق تر باشید.

سلام
ببخشیدا خاله زنگ بازی مخصوص هر دو جنس نمیتونی بگید فقط خانما دارم با چشمای خودم دارم میبینم چقدر خاله زنک هستن این همکارا مردمون.
اینایی رو که نوشتم واقعا از نزدیک احساس کردم و بهم تحمیل شده ،آره والا مثلا جلوی اتاق رئیس ما نوشته بدون در زدن وارد شوید به دفتردارش میگم برم تو میگه این برا شما نیست که برا گول زدن ارباب رجوعه ه ه ه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد