روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

ایام هفته و زندگی زناشویی


شنبه

مرد : امروز ناهار چی داریم؟

زن : ببین ، امروز قراره من و زری با هم بریم «فال قهوه روسی یخ زده» بگیریم. میگیند خیلی جالبه ، همه چی رو درست میگه . به خواهر شوهر زری گفته «شوهرت برات یه انگشتر بزرگ میخره » خیلی جالبه نه ؟ سر راه یه چیزی از بیرون بگیر بیا!

 

یکشنبه
مرد : عزیزم ، امروز ناهار چی داریم؟
زن : ببین ، امروز قراره من و زری بریم برای کلاسهای «روش خوداتکایی بر اعتماد به نفس» ثبت نام کنیم . هم خیلی جالبه ، هم اثرات خوبی در زندگی زناشوئی داره . تا برگردم دیر شده . سر راه یه چیزی از بیرون بگیر و بیا!


دوشنبه
مرد : عزیزم ، امروز ناهار چی داریم؟
زن : ببین امروز قراره من و زری با هم بریم «شو»ی «ظروف عتیقه» . میگن خیلی جالبه، ممکنه طول بکشه، سر راه یه چیزی از بیرون بگیر و بیار!

 

سه شنبه
مرد : عزیزم ، امروز ناهار چی داریم؟
زن : ببین امروز قراره من و زری با هم بریم برای لباس مامانم که برای عروسی خواهر زری میخواد بدوزه دگمه انتخاب کنیم . تو که می دونی فامیل مامانم اینا (!) چه قدر روی دگمه لباس حساس هستند . ممکنه طول بکشه . سر راه یه چیزی از بیرون بگیر بیا!

 

چهارشنبه
مرد : عزیزم ، امروز ناهار چی داریم؟
زن : ببین ، امروز قراره من و زری بریم برای کلاس «بدنسازی» و «آموزش ترومپت» ثبت نام کنیم . همسایه زری رفته ، میگه خیلی جالبه . ترمپت هم میگند خیلی کلاس داره ، مگه نه؟ ممکنه طول بکشه چون جلسه اوله ، سر راه یه چیزی از بیرون بگیر و بیار!

 

پنجشنبه
مرد : عزیزم ، امروز ناهار چی داریم؟
زن : ببین ، امروز قراره من و زری بریم با هم خونه همسایه خاله زری که تازه از کانادا اومده . میخوایم شرایط اقامت را ازش بپرسیم ، من واقعا'' از این زندگی خسته شدم . چیه همه ش مثل کلفتها کنج خونه ! به هر حال چون ممکنه طول بکشه ، سر راه یه چیزی از بیرون بگیر و بیا!

 

جمعه
مرد : عزیزم ، امروز ناهار چی داریم؟
زن : ببینم ، تو واقعا'' خجالت نمی کشی؟ یعنی من یه روز تعطیل هم حق استراحت ندارم ، واقعا'' نمی دونم به شما مردهای ایرانی چی باید گفت؟ نه واقعا'' این خیلی توقع بزرگیه که انتظار داشته باشم فقط هفته ای یه بار شوهرم من رو برای ناهار ببره بیرون ؟ 

 

ایام هفته و زندگی زناشویی

نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ http://bivatan.blogsky.com

سلام.
مرده بره خودکشی کنه بهتره که! (البته اگه طلاق نگیره!)

سلام
دور از جونش! باید بمونه و بسازه دیگه!!

نرگس یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ http://sardogarmerozegar.blogfa.com/

سلام سوسن جان
خوشحالم از اینکه وبلاگ قشنگتو می بینم
قول می دم سر فرصت همه آرشیوتو بخونم

سلام نرگس جونم
منم خیلی خوشحالم فکر میکنم خیلی نکات مشترک داریم همه آرشیوتو خوندم خیلی باهات احساس نزدیکی میکنم

آرزو یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.arezui.blogfa.com

خیلی باحال بود........ منم باید تمرین کنم

قربون تو خانم فقط بپا زیاده روی نکنی اااااااااااااا مردای ایرانی خیلی جنبه ندارن از ما گفتن...

[ بدون نام ] یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ http://rezaei307.blogsky.com

آبجی سلام
خوبی؟؟
جمعه ش خیلی باحال بودااااااااا
منم این وبللاگمو هم آپ کردم
خوشحال میشم سر بزنی و اگه دلت خواست کامنت هم بزار

سلام مرسی

حتما

مامانی عاشق یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ http://zendegi-baeshgh.blogfa.com



حالا دیگه تا این حد هم نیست خووووووووووو

به مرگ میگیریم تا به تب راضی بشید خوووووووووو

مونا دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ http://loveflash.blogsky.com

سلام.موافق تبادل لینک هستی؟ممنون از نظرت

سلام مونا جون لینکت کردم دیگه دوست جونی نگاه کن!

مریم توپولی پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://man-va-to-va-ma.blogsky.com


خب راست میگه خوب یه روز تعطیلی نباید شام ببرنمون بیرون؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بعععععععععععععله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد