روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

جغرافیای خانمها و آقایان

جغرافیاى خانم ها :

خانم ها در سن ۱۸ تا ۲۱ سالگى ، مانند آفریقا یا استرالیا هستند :
نیمه کشف شده ، وحشى ، با زیبایى هاى افسون کننده طبیعى

در سن 21 تا ۳۰ سالگى، مثل امریکا یا ژاپن هستند:
کاملا کشف شده، بسیار توسعه یافته، آماده براى معامله، مخصوصا معامله با پول نقد یا اتومبیل .

در سن 30 تا ۳۵ سالگى، مانند هند یا اسپانیا هستند:
بسیار داغ، آسوده خاطر و آرام، و آگاه به زیبایى هاى خود.

بین سن 35 تا ۴۰ سالگى، مانند فرانسه یا آرژانتین هستند:
بدین معنا که اگر چه ممکن است در جریان جنگ نیمه ویران شده باشند، اما هنوز جاهاى بسیارى براى تماشا دارند .

در سن 40 تا ۵۰ سالگى، مثل یوگسلاوى یا عراق هستند:
جنگ را باخته اند. هنوز گرفتار اشتباهات پیشین اند. و به باز سازى کامل نیاز دارند .

بین 50 تا ۶۰ سالگى، مانند روسیه یا کانادا هستند:
بسیار پهناور، آرام و مرز ها بدون مرزبان، اما سرماى زیاد، خلایق را از آنان می رماند.

در سن 60 تا ۷۰ سالگى، مانند انگلستان یا مغولستان اند:
با یک گذشته ى درخشان و بدون آینده .

بعد از ۷۰ سالگى، شبیه آلبانى یا افغانستان اند:
همگان میدانند که در کجایند، اما هیچکس به سراغ شان نمى رود.

نکته: خانم های ایرانی از ۳۰ سال پیرتر نمی شوند.

******************************************

آقایان درسن ١۴ تا ١٧ سال مانند کشور کره شمالی هستند:
  قدرتی ندارند ولی ادعای قدرت و سرکشی می‌کنند.

در سن ١٨ تا ١٩سالگى، مثل هندوستان هستند:

 برای زندگی کردن ۴ راه پیش روی خود می‌بینند. یاکنکور یا سربازی، به عبارت بهتر (آشخوری) یا بیشتر مواقع عاشق میشن و تا صبح واسه عشقشون شعر میگن و یاپایان زندگی و مرگ.


در سن ٢٠ تا ٢٧ سالگى، مانند کانادا هستند:

بسیارخون گرم و مهربان اوج جوانی، زیبا و دلربا، برای هر دختری خیلی زود ویزای پذیرش صادر می‌کنند. در این دوران از طرف جنس مخالف زیرنظر هستن و برایشان دامهای زیادی گسترانده شده است.


بین سن ٢٧ تا ٣٢ سالگى، مانند ترکیه هستند:

  بدین معنا که دردام گرفتار شده‌اند و فقط به حرف رئیس بزرگ که همان خانومشان باشد گوش می‌دهند. پر از عشق.


در سن ٣٢ تا۴٠ سالگى، مثل ژاپن هستند:

کاملا” کاری شده‌اند. آینده روشن را در فعالیت شبانه روزی می‌بینند.


بین ۴٠ تا۵٠ سالگى، مانند روسیه هستند:

بسیار پهناور، آرام و بسیار قدرتمند در جامعه و به عنوان راهنما و حلال مشکلات.


در سن ۵٠ تا ۶۵ سالگى، مانندکشور های تازه استقلال یافته شوروی سابق هستند:

 با یک گذشته درخشان و بدون آینده.


بعد از ۶۵ سالگى، شبیه عربستان هستند:

 همگان فقط به خاطر مال و ثروت به آنها احترام می‌گذارند.

texas-cartoon-map.jpg

نظرات 4 + ارسال نظر
آرزو سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.arezui.blogfa.com

من قابل نعامله هستم

قربونت برم میخواستی بگی زیر ۳۰ سالی؟! نه جیگر شما دیگه سند خوردی قابل نعامله نیستی!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

آجی سلام
چه عجب یه بار هم واسه پسرا و هم واسه دخترااااااااا
برابر نوشتی
----
میشه خواهش کنم یه عکس از ایسان بزاری؟؟
-----
راستی چند روز دیگه تولد وبلاگمه
حتما سر بزنی

سلام
عجب به جمالتون من که سعی میکنم مساواتو رعایت کنم
تبریک میگم چند ساله شدن؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ

دوباره سلام
آجی با اجازه تون هفت سالم تکمیل میشه دیگه
ولی وبلاگ من هیچ وقت به خوبی وبلاگ شما نمیرسه آبجی سایبری گل
-------------------
در مطلب قبلی که نظر دادم ،به در گفتی دیوار بشنو ه هاا
به ما میگی قورباغه به سریع میگی راننده شرکتتون :دی
حیف که دلم نمیاد اجی گلی مثل شما رو نفرین کنم

سلام
بابا شما پس خیلی پیشکسوتید همین روزا دیگه باید وبلاگتونو راهی مدرسه کنید! من خیلی تازه به دوران رسیدم به پای شما که نمیرسم
نه بخدا راننده رو گفتم خواستیم کلاس بذاریم یه ضرب المثلی هم استفاده کرده باشیم وقتی شما گفتید تریپ مدیریتی ت منو کشته میخواستم بگم لازم بود راننده رو سر جاش بشونم خیلی بهش رو دادم...

شروین چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ http://sherlook.blogsky.com

خیلی قشنگ نوشتی باحال بود موفق باشی اگه دوست داشتی یه سرهم به من بزن ممنون

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد