روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

بدون شرح

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ

داداش سیا از دست زنش داره خودکشی میکنه :دی :دی
تازه اون موقع خانمش قدرشو فهمیده :دی :دی
پدر شوشو هم با لباس نظام :دی :دی(اثر : کمال الملک)
(آبجی سایبری ،شوخی کردماااااااااااااااااا)

شما آقای ح "حسین هستید"
این عشق خانمها رو به همسرشون نشون میده دیگه

به یاد استاد چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام پس محدودیتی در کامنت ندارید . گفتم شاید این هم از خط قرمز هاتون باشه . علی کل من تقریبا همه مطالبتون رو میخونم. همیشه موفق باشید .

محدودیت که همه جا وجود داره مخصوصا برای جنس لطیف! ولی کامنتای بدون مورد را پذیرا هستم. ممنون از لطفتون شمام سرافراز باشید.

آرزو چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.arezui.blogfa.com

عشق همسری تو حلقم

به این میگن عشق یه عشق حقیقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد