روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

عروس نوک مدادی

بعد از چند ساعت سیا جون با لبی خندان و دلی شاد تشریف فرما شدن بعععععله پسندیدن! بالاخره پسندیدن! یه عروس نوک مدادی بنام خودروی ملی پراید، مدل 87 ، 57 هزارتا کارکرد با گلگیر زده با قیمت شش میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان (بمیره 50 تومن فقط تخفیف داده، خرید شوهر ما دیگه)! اینا تعریفایی بود از این غزال تیز پای به طور اجمالی آقای شوهر فرمودند. امشب قولنامه کردن فردا قراره بنام بزنن.

اولش زیاد خوشم نیومد با این تعریفاش به نظرم کارکردش خیلی بالاست به این قیمت نمی ارزه ولی به رو خودم نیوردم گفتم خوبه از هیچی بهتره الان نزدیک نه ماه ماشین نداریم اسیریم (همین هم خدارو شکر، خدایا خداوندا به همه حاجتمندان اعطاء بفرما، آمین یارب العالمین)

شام رو اوردم خوردیم و سفره و وسایل و جمع کردمو از زیر شستن ظرفا در رفتم رفتم تو اتاق که یه کم استراحت کنم بیچاره مامان شوشو مجبور شد ظرفارو بشوره چایی درست کنه بیاره بخورنو جمع کنه (منم خوابم برد) وقتی بیدار شدم مامان شوشو شرمنده فرمودن و این کارارو کردن باز اومدم نشستم پای نتو سیا تلوزیونو مامان و بابا شوشو خواب.

واقعا خوشحالم انگار پرادو خریدیم (چه ندید بدیدم من!) خدایا این شادیهارو از ما نگیر!

cartoon-car-pic


نظرات 7 + ارسال نظر
،ح،حسین دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام
ماشین جدید مبارک شما و آقا سیا
بادتون نره خاطره اولین پیکنیکی که باهش میری رو بنویسی
----
شما که به وبلاگ ما سر نمیزنی
حداقل بخه این آقا سیا بگو بیاد سر بزنه

سلام
ممنون
اگه رفتیم چشم

آتوسا سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ق.ظ http://www.ghose.blogsky.com

الهیییییییییییییی
مبارکه چرخش بچرخه

مرسی عزیزم
ایشاا... هر چی از خدا بخوای بهت بده آتوسا جونم

ممول سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ http://memoleashegh.blogfa.com/

سلام مبارک باشه
ما گرونتر گرفتیم با این وصف حال
مدل 86 100 تا کارکرد گرفتیم 6300 بدون رنگ دوگانه
ایشالله که چرخش همیشه واستون بچرخه
شاد باشی

سلام مرسی
خوب مال شما دوگانه سوزه
باس شمام به خیر و خوشی بگرده
ما که به همینم قانعیم شکر

آرزو سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.arezui.blogfa.com

ندید بدید........... ندید بدید
ما هم پراید داریم . ولی موتورو الگانس روشه (خود شیفته خودتی )
میگم گشاد خانوم یکمی ظرفا رو می شستی
نت بد جور معتادمون کرده ها

آره دیگه چیکار کنیم از پشت کوه اومدیم دیگه انقده خوشحالم فکر میکنم پرادو گگگگگگگگگگگگرفتیم
آرزوووووووووووووووووووو نت نمیذاره یه کم هم تنبل هستم خیلی هم کارم زیاده نمیکشم بخدا
قربونت برم کلی خندیدم نمکدون

رضا سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ http://jan47b.blogsky.com

سلام خسته نباشی و نمیدانم بگم قدم نو رسیده مبارک یا بگم خدا چرخهاشو به خیر بچزخونه حالا هر کدوم را پسند کردی قابل نداره درسته خسته ای و وقت کافی نداری و در ثانی وب ما مثل وب شما جالب نیست اما در قبال اینکه تمام پست های اخیرت را را خوندم ارزشش را نداره که رد پای هم از تو دروبلاک ببینم در ضمن در شان عروسی شنگولی مثل تونیست خودت را به خستگی یا خواب بزنی که مامان شوشو برات کار کنه مثلا آنها چند روزی مهمونتن کار یکن با خاطرات خوش از کنارتان بره در ضمن به قول ما آذری ها قدمش خیر بوده که با آمدنش ماشین هم خریدین ضمنا در مورد مدل ماشین زیاد خرده نگیر انشالله یه روزی پرادو هم میخرین ادم تو زندگیش خوش باشه کافیه بقیه خدا کریمه زنده و خوشبخت باشین

ممنون خدا نو رسیدرو قسمت شما بکنه
چشم ولی واقعا نمیکشم مهمون که نداشتم شبا ظرف نمیشستم صبح اینکارو میکردم ولی برا اینکه صبح اذیت نشن با صدای ظرف و ظروف مجبورم شب کارامو کنم. راضی هستیم به رضا خدا
چشم

مریم توپولی چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ق.ظ http://man-va-to-va-ma.blogsky.com

مبارک باشه عزیزم

مرسی عزیزم

cielo یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ http://neve.blogsky.com

سوسن جون ولا که درسته که من تازه این مطلب دیدم اما خوشحالم که با داشتن این چیزایی ناچیزی که شاید بنظر خیلی ها بی اهمیته خوشحال میشی انشاا.یه روز پرادوشو بخرین
دومشم اینکه از اینکه به وبلاگم سر میزنی مطالب میخونی و نظراتتو میگی خوشحال و ممنونم

خوب خواهر جان ما بدبختیم ما بیچاره ایم نه ماه آزگار ماشین نداشتیم همچنین به این پراید غراضه ذوق میکنیم که نگو ن و نپرس
سیلو جان بعضی از مطلباتو خوندم به دلم نشست منم ممنوم بهم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد