روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

روزگار یک زن

زن همیشه مورد استعمار چه در خانه چه در محل کار. من یه زن تحصیلکردم که ...

مهمان های یه کم سرزده

الان چند وقت پدر و مادر همسری میخوان بیان خونمون (از وقتی ازدواج کردیم این دومین بار که میان،میگن راه دور سخت ما بیام، شما بیان و از این حرفا)، من همه اش میگفتم تعطیلات تاسوعا و عاشورا بیان که ما تعطیلیم تا بهتر بتونم در خدمتیشون باشم ولی گفتن نه سر برج میایم، منم خیالم راحت با خودم گفتم یه هفته مونده که بیان خونه مونرو تمیز میکنم خریدامو میکنم به بهترین وجهه ممکن هم ازشون پذیرایی میکنم...

ولی دیشب زنگ زدن گفتن پنج شنبه شب راه میوفتیم جمعه صبح اونجایم!! منو میگی هاج و واج مونده بودم یعنی دو روز دیگه! آخه من این دو روزه چجوری کارامو کنم! تک و تنا! به سیا به شوخی میگم خدا خیرشون بده باز دو روز جلوتر گفتن نذاشتن جمعه یه دفعه زنگ خونمونو بزن بگن ما اومیدیم ! اگه اینکارو میکردن بخدا من پس می افتادم (الانم هم تقریبا دارم پس میوفتم) تک و تنا، آقا کارش تو اداره شلوغ امروز دیر میان، مامان خانم مهمونی تشریف دارن، کارگر هم نمیتونم بگیرم پولش زیاد میشه (روزی 20 تومن خیلیه! سیا میگه من 10 تومن میگیرم تمییز میکنم(کی تمیز میکنه خدا عالمه!) تو رو خدا اینهم بیرون خونه دارم جون میکنم اجازه کمکی گرفتن برای تمیزکاری ندارم! 

تقریبا اندازه یه خونه تکونی کامل کار دارم، میخوام همه جا برق بزنه، میخوام یه عروس خوب و نمونه باشم، میخوام یه کاری کنم بهشون حسابی خوش بگذره (آخه ثمره زندگیشون سیا هست و یه پسر نچندان خلف! سیا پسر خوب است منم میخوام عروس خوبه باشم، البته تا الان براشون بودم) 

یه کم استرس دارم کلی کار دارم هیچ کاری نکردم، تازه میترسم درست نتونم ازشون پذیرایی کنم، آشپزی کنم (آخه من غذاهای سمت اونارو بلد نیستم، نمیدونم از غذاهای ما خوششون میاد؟ تازه مامان شوشو دیابت داره،باباش هم سنش بالاست همه چی رو نمیتونن بخورن...)

نمیدونم دست تنا چیکار کنم تازه تا ساعت پنج هم سرکارم، مُردم به خونه میرسه چه جوری مهمون داری کنم وای خدا کمکم کن..........




نظرات 5 + ارسال نظر
مامانی عاشق چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ http://zendegi-baeshgh.blogfa.com

ای خدا به دادت برسه..حالا نمیخواد استرس به جون خودت بریزی...همه کارهات جور میشه و همه چی مرتب میشه...

مرسی عزیزم فعلا یه مقدارشو انجام دادم خدا کن خرابکاری نکنم همه چی خوب از آب در بیاد

مریم توپولی پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ http://man-va-to-va-ma.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی امیدوارم باب دلت مهمون داری کرده باشی عزیزم من برگشتم بوس بوس
دلم اینقدر واست تنگ شده بود

سلام خانمی چه عجب میبینم حسابی مشغول ساخت و سازی خانم مهندس! فراموش کرده بودم خیلی نگرانت شده بودم مریم جون ندیده عاشقت شدم
مهمونام هنوز نیومدن

به یاد استاد پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ http://hazratostad.blogfa.com

سلام تصمیم گرفته بودید نام وبلاگتون رو عوض کنید . منتفی شد؟

سلام
نمیدونم چه اسمی بزارم فعلا چیزی پیدا نکردم شما نظری نداری؟

حسین پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ http://rezaei307.blogsky.com

سلام خانم سوسن
مثل همیشه زیبا بود و خواندنی
هر چی باشه اول زندگی متاهلی یه خورده پر پیچ و خمه
ولی امیدوارم از همه شون به سلامتی و موفقیت رد شید
واسه شما و آقا سیا هم آرزوی خوشبختی میکنم
البته من که هنوز ازدواج نکردم ولی فکر میکنم خیلی سخت باشه.....امیدوارم با مهموناتون حسابی خوش باشید و بهترین عروس دنیا براشون باشید
-------------
ببخشید من سری پیش ازتون خواهش کردم که منو لینک بدبد و لی متوجه شدم که تمام نفراتی که شما بهشون لینک دادید خانم هستن...دیگه همچین تقاضایی نمیکنم ولی با اجازه تون من شما رو لینک دادم تا بتونم راحتر به وبلاگتون سر بزنم چون واقعا دوست دارم همچین وبلاگی رو
امیدوارم اونقدر قابل بدونید که یه سر به وبلاگم بزنید
در پناه حق و موفق باشید

سلام
ممنون از لطفتون
انشاا... هر چه زودتر متاهل بشیدو این شیرینی هارو از نزدیک مزه کنید
--------------
خواهش میکنم شرمنده اجازه ندارم (زنا اینور مردا اونر)
سر که زدم فقط سرم نشکسته که متوجه شید (نظر نذاشتم)

به یاد استاد پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ http://hazratostad.blogfa.com

پیشنهاد میدم که اسم وبلاگتون رو بزارید : دل نوشته های من
چون شما از ته دل اینجا مینویسید
موفق باشید

ممنون ولی خیلی تکراریه دوست دارم یه اسم تک و مختص به خودم باشه
واقعیتش اینکه این اسمو از ته دلم انتخاب کردم و واقعا بیان کننده وضعیت کنونیمه (بارکش و کولی بده به تمامی خلق ا...)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد